Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

We schelen 8 jaar dus. Valt wel mee. Had je jonger geschat. :wink:

1 like

Er staat min 19 Jan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Oeps mijn fout. :grin:

(Eerste schatting toch correct ) :wink:

2 likes

Nu ik toch met de tijd bezig moest, maar eens gekeken hoe lang mijn scuba alweer in warrenty service ligt bij Dmitry.

Al weer 4 weken dus. Maar eens mailtje er aan gewaagd hoe het er mee staat. Hij reageert meestal wel netjes.

6 likes

Verschil moet er zijn haha.

2 likes

Ha ha ja. Grappig, groot leeftijd verschil, zelfde hobby.

2 likes

Als hij terug is wil ik er een oranje bezel op proberen. :thinking:

8 likes

Als ik zo even snel reken dan zou jij rond de 65 moeten/kunnen zijn Jan :grimacing:
En dat is toch helemaal nog niet oud. Deze hobby is gelukkig voor elke generatie :+1:

Er moeten wel meer zijn. Volgens mij minimaal een lade vol. Sowieso mooie vintage Omega’s :heart_eyes:

Ik vind hem in deze staat eigenlijk wel mooi. Een geleefde wijzerplaat en wijzers :wink:

1 like

Aardig in de richting Anno! :grin:

En dank je. Voel me gelukkig niet oud. Kan alleen met minder bier toe. Bespaard ook weer. :beers:

3 likes

Op de rikketik haalt hij de leeftijd nog steeds fors omlaag!

4 likes

15 likes

En al antwoord gehad. “Usually 20 business days”. Dat is precies 4 weken dus. :wink:
4 weken is eigenlijk morgen pas om. Dus heb goede hoop. Volgende week?

1 like

Was zojuist weer even door mijn archief aan het struinen en kwam onderstaande foto uit 2013 tegen. Mooi opgelegde cijfers :star_struck:

9 likes

Mooier dan gedrukt. Zie je niet zoveel meer.

1 like

Er schieten me 2 komandirskies te binnen. Deze met een blauwe plaat in dezelfde structuur als de neptune modellen. En onderstaande groene.

11 likes

Zo’n wijzerplaat zal toch snel 3 keer zo duur zijn in productie dan een meer eenvoudige gespoten en bedrukte plaat?

1 like

Ik heb geen benul van productieprocessen en kosten, maar het lijkt me ingewikkelder dan normale cijfers of opgezette uurmarkers inderdaad. De nummers worden wellicht in de plaat gestanst?

1 like

Opgelegd doet mij denken dat ze uit een aparte plaat zijn gestanst en dan er op gelijmd of iets dergelijks? Maar ben ook geen wijzerplaat expert. :wink:

1 like

maar is wel veel mooier!

1 like

De CCP wijzerplaten zijn moeier , de nieuwe zijn een embossing methode een pons letter

1 like