We schelen 8 jaar dus. Valt wel mee. Had je jonger geschat.
Er staat min 19 Jan
Oeps mijn fout.
(Eerste schatting toch correct )
Nu ik toch met de tijd bezig moest, maar eens gekeken hoe lang mijn scuba alweer in warrenty service ligt bij Dmitry.
Al weer 4 weken dus. Maar eens mailtje er aan gewaagd hoe het er mee staat. Hij reageert meestal wel netjes.
Verschil moet er zijn haha.
Ha ha ja. Grappig, groot leeftijd verschil, zelfde hobby.
Als hij terug is wil ik er een oranje bezel op proberen.
Als ik zo even snel reken dan zou jij rond de 65 moeten/kunnen zijn Jan
En dat is toch helemaal nog niet oud. Deze hobby is gelukkig voor elke generatie
Er moeten wel meer zijn. Volgens mij minimaal een lade vol. Sowieso mooie vintage Omega’s

Koppie:
En deze heeft ook wel appeal lijkt mij
Kast in mooie staat zeg! Als je goed zoekt zijn deze wjjzerplaten ook nog in gave staat te vinden…
Ik vind hem in deze staat eigenlijk wel mooi. Een geleefde wijzerplaat en wijzers

En dat is toch helemaal nog niet oud. Deze hobby is gelukkig voor elke generatie
Aardig in de richting Anno!
En dank je. Voel me gelukkig niet oud. Kan alleen met minder bier toe. Bespaard ook weer.

Op de rikketik haalt hij de leeftijd nog steeds fors omlaag!

maar eens gekeken hoe lang mijn scuba alweer in warrenty service ligt bij Dmitry.
Al weer 4 weken dus. Maar eens mailtje er aan gewaagd hoe het er mee staat. Hij reageert meestal wel netjes.
En al antwoord gehad. “Usually 20 business days”. Dat is precies 4 weken dus.
4 weken is eigenlijk morgen pas om. Dus heb goede hoop. Volgende week?
Was zojuist weer even door mijn archief aan het struinen en kwam onderstaande foto uit 2013 tegen. Mooi opgelegde cijfers
Mooier dan gedrukt. Zie je niet zoveel meer.
Er schieten me 2 komandirskies te binnen. Deze met een blauwe plaat in dezelfde structuur als de neptune modellen. En onderstaande groene.
Zo’n wijzerplaat zal toch snel 3 keer zo duur zijn in productie dan een meer eenvoudige gespoten en bedrukte plaat?
Ik heb geen benul van productieprocessen en kosten, maar het lijkt me ingewikkelder dan normale cijfers of opgezette uurmarkers inderdaad. De nummers worden wellicht in de plaat gestanst?
Opgelegd doet mij denken dat ze uit een aparte plaat zijn gestanst en dan er op gelijmd of iets dergelijks? Maar ben ook geen wijzerplaat expert.
maar is wel veel mooier!
De CCP wijzerplaten zijn moeier , de nieuwe zijn een embossing methode een pons letter