Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Ja kan gebeuren , maar mijn vrouw is ook niet blij als ik wat laat vallen of omstoot ,ik kan er nog wel nuchter om zijn een ongeluk kan plaats vinden ,niemand doet dit met moedwil. Neem een mijnlamp voor sfeerverlichting bij omvallen is ze gelijk uit001

6 likes

Als ik een bestelling plaats bij Meranom wordt ik geconfronteerd met 1900 roebel store debt bovenop de prijs van 11900 roebel van het horloge zelf.
Heeft iemand enig idee wat dit inhoud?

Het is een gokje, maar ik denk dat het te maken heeft met dat Dmitry niet wil dat er door westerlingen in roebels betaald wordt.
Hij heeft al eerder aangegeven dat dit een doorn in zijn oog is.

1 like

Ok, goed om te weten. Ik deed dat ook steeds.

:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Dat wil Dmitry dus niet blijkbaar. Maar ja, waarom heb je de keuze dan?

image

1 like

Maar in P valuta is het wel goed koper dan in $. Als ik het nu omreken ,inderdaad waarom dan de keuze .

En willekeurig want ik ken het fenomeen nog niet. Betaal ook altijd in roebels.
Misschien moet Dimitri betalen voor Nederlandse roebels?

Moet iets anders zijn. Als ik het probeer in dollars dan komt er 27 dollar bij. Kan iemand eens kijken wat er gebeurd als je een bestelling plaatst?

Edit: heb een mail gestuurd naar Meranom om te vragen wat het is.

Bij mij is het een korting.

Nieuw Se modellen :

1 like

Vorige keer tegen een goedkopere koers roebels gewisseld waardoor je per ongeluk te weinig betaald hebt ?
(Anders snap ik de term “debt” niet helemaal)

Het lijkt wel of ze elke drop duurder worden…

1 like

Alles wordt duurder in 2020 :smile:

1 like

Die nieuwe SE icebreaker met oranje dial is ook wel goed te pruimen hoor.

Het lijkt er op dat ze volgens hun wat aan mij hebben terugbetaald. Ik heb ze gemaild om opheldering te vragen. Ik ga uit van een misverstand.

#meeto :smile:

Store credit heb ik ook. Dat is gewoon beloning voor terug kerende klanten volgens mij. Los van het koers verhaal. Of bedoelde je dat niet.

1 like

Dat bedoelde ik inderdaad. Maar Erik vroeg iemand anders te kijken wat er gebeurt bij een bestelling. Ik krijg geen debt te zien dus.