Ok vreemd. Nog nooit gehad ook. Corona dingetje?
Maar Erik krijgt vast antwoord. Dan wordt het hopelijk duidelijk.
De Poljot Jetfighter vind hem nog steeds prachtig ,wilde altijd de Breitling Chronomat Crosswind,
Tot ik deze op marktplaats tegen kwam ik was gelijk verliefd op wat details op de wijzerplaat na precies wat ik zocht.
Nu nog even wachten op een blauwe leren band dan is hij helemaal af,een fijne Zondag nog .
Wat een geweldig horloge met een spoetnik als secondewijzer. TOP
Goede morgen!
Moggel das ook n mooie
Die met de ruimtedames zijn gaaf zeg! Ff bestellen
Keuze is reuze!
Sekonda, het exportmerk voor de broodnodige harde valuta van Poljot.
Een Strela 3017 chronograaf, geen schokprotectie maar dat is gezien het feit dat deze horloges ook meegingen de ruimte in, ja zelfs ruimtewandelingen mee werden gemaakt, zwaar overrated!
Wat een heerlijke chrono
En Erik kreeg inderdaad antwoord. Het betreft, zoals ik ook al dacht, een misverstand. In februari heb ik een metalen band besteld en toen kwam de corona met als gevolg dat ik heeeeeeeeeeeeeel lang heb gewacht en mailcontact heb gehad met Meranom. De kwaliteit van communicatie in het Engels is niet bijster hoogstaand bij Meranom en dat verliep daardoor best wel stroef. Maar uiteindelijk hebben ze dus een bedrag bijgeschreven op mijn credit om de bestelling te compenseren. Enige dagen later kreeg ik toch mijn bestelling binnen en heb ik hun dat gemeld. En hier is iets misgegaan met als gevolg dat ze mijn credit in een debet hebben omgezet. Na mijn mailwisseling van afgelopen weekend (die wederom in gebrekkig Engels werd gedaan) is het rechtgezet en mijn 27 USD is omgezet in een credit van ongeveer 3 USD.
Meranom en ik zijn dus weer vrienden
Cool
Ziet er tof uit!
Goede keus! Waar gekocht?