Chrono laagje erop. Fijnafstellen. Erg tevreden.
“Your order has been updated to the following status:
Shipped”
Yes!!
Na een week of 6 in service voor garantie, komt hij er weer aan. Benieuwd!
Kan Grand Seiko nog wat van leren!
waarschijnlijk iets wat een fabel is ,horloge die internationaal per post worden verzonden hebben een hoge dosis magnetisme onder gaan waar door ze afwijken .Dan horloge die gekocht worden bij een lokale verkoper.
Een paar plaatjes van mijn nieuwe Neptune. Ik vind hem echt heel erg mooi hoor, maar die 960 kast is toch maar lastig. Mijn twee andere Neptune’s ga ik houden zoals ze zijn, maar deze wil ik, denk ik, toch overzetten in iets anders.
Heeft iemand toevallig nog een losse kast liggen die ik zou kunnen overnemen? Een 710 of 120 misschien?
Beetje door het archief heen gebladerd, dit is een ex en het enige horloge waar ik een camouflage band te pruimen vind
Zou raar zijn toch?
Elk horloge wat bij een winkel / juwelier ligt is immers ook ooit met een vliegtuig bezorgd.
Kan me niet voorstellen dat die allemaal gedemagnetiseerd worden.
Sun Tzu , een echte klassieker
Is ook heel toepasselijk bij dit horloge toch
Vandaag 2 mooie Vostoks binnen gekregen. Ben er heel blij mee zeg. Leuke horloges voor niet al te veel geld. Nadeel is dat de box snel vol zit
Voor die zilveren dial zoek ik iets om die “vlek” te markeren op 8 uur. Heeft iemand een tip? Anders moet ik op zoek naar een andere dial
Maar beiden lopen goed en zien er ook goed uit voor hun leeftijd
Vandaag box voor 20 horloges binnen gekregen precies om die reden
Mooie horloges b t w
Zie dit interessante artikel Anno, het is een latere.
Gewoon er een bij kopen Anno! Leuke horloges.
@CrimsonCisa dat is inderdaad wel een goed idee trouwens. Ik vind de dial van m’n Neptune ook erg leuk maar de kast en verplichte band maken het dat ik hem niet draag. M’n teal Neptune in een polished 710 kast zou helemaal dikke prima zijn!