Komt bekend voor!
Het zijn beide staats bedrijven dus daar zal het verschil niet in zitten
Als ik de track en tracé volg van mijn horloges uit Rusland, nu is er weer een onderweg, dan hebben ze minstens 10 tussen stappen voor ze in de lucht zitten. Maar het loopt wel door. Uit de Oekraïne ging het met minder tussen stations voor zover ik me herinner.
Hoe leuk is het soms als je op internet aan het surfen bent voor horloges en dan in een keer totaal iets anders dan horloges tegenkomt en dat er maar een gedachte door mijn hoofd spookt:
KOPEN
Nu dat heb ik dan ook maar gelijk gedaan en nu zijn jullie wel benieuwd wat dat zou kunnen zijn.
Welnu, voordat er allemaal vunzige ideeën geopperd worden hier, zal ik jullie maar verblijden met een paar foto’s .
Komen ergens uit de jaren 60 en dat is mijn geboorte jaar
Inderdaad een dikke zeg
Komt wel goed joh.
Heb er zo’n 10 gekocht buiten Europa, namelijk in USA, UK, Rusland (de meesten) en Oekraïne. Alles kwam netjes aan.
Doen me denken aan mijn Schuco auto’s. Leuk!
Tja ik ben niet zo nostalgisch aangelegd, maar soms kom je wat tegen waarbij je gelijk een mooie herinnering uit je jeugd krijgt.
Verstandig, want kan anders heel duur worden.
Afkloppen, maar ik heb bij al mijn aankopen ook nog maar 1x pech gehad, dat kwam doordat de verzender het verkeerde huisnummer had opgeschreven en de mensen op dit adres het pakket geweigerd hadden.
Het horloge is retour gegaan en nooit meer terechtgekomen, ik kreeg van de verkoper netjes mijn geld terug.
Zolang de nostalgie maar bij dit soort zaken blijft
Dat is dan toch ook wel weer het mooie van alles. Hier in Nederland wordt je bijna overal opgelicht als je niet oppast. Daarentegen zie je wel vaker dat men vanuit het buitenland nooit moeilijk doet om geld terug te sturen. Zal wel iets te maken hebben met hobbyisten onder elkaar
Jammer, ze schrokken zeker van de Russische postzegels. Anders kun je toch even zoeken in Je straat?
Hahaha, nee als ik het me goed herinner was het een Citizen uit Oostenrijk. Ik snapte achteraf eerlijkgezegd ook niet waarom het niet bij mij terechtgekomen is. De pakketbezorger moest wekelijks bij mij zijn en ipv nr 49 had de verkoper nr 29 opgeschreven.
Uit Oostenrijk heb ik precies hetzelfde meegemaakt. Het schijnt dat Oostenrijk de pakketjes overdraagt aan Eurodis Nederland en daar is het bij mij toen fout gegaan. Verkeerde adres overgenomen en dus niet bezorgbaar. Contact opgenomen met Eurodis en het pakje lag daar nog. Adres opnieuw doorgegeven met een bevestiging en wat schertste mijn verbazing? Het werd weer terug gestuurd naar Oostenrijk en men reageerde verder ook niet meer op de mail. En een hoop ellende met verkoper want die zag dat de Oostenrijkse post het pakje had afgeleverd. Kreeg uiteindelijk mijn geld wel terug, want de verkoper kreeg in een keer zijn horloge weer terug en toen geloofde hij mijn verhaal wel
De Paketa 24-uurs variant, in zeer nette staat. Draag het amper meer, weet eigenlijk niet zo goed waarom haha!
Ach, als je even genoeg hebt van de Tudor, kan je deze weer omgespen