Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Je hebt gelijk. Vreemd! En dan een hogere prijs??? :thinking:

1 like

In mijn optiek had Julian zelf al andere wijzers moeten regelen want dit past niet bij zijn niveau .

1 like

Thnx, niet zo bijzonder hoor :smile:
Ik kom op mijn werk, pak het Parool, en pik de mooiste/leukste foto uit (eigenlijk al jaren een ritueeltje) voor een foto. Soms is het niks, en soms zoals nu de mazzel dat het precies leuk uitkomt.

4 likes

Misschien wel, maar je moet er wel oog voor hebben :+1:

3 likes

doe mijn best

2 likes

Voor wie de filmpjes van deze beste man nog niet kent (ben er nu een aantal aan het terugkijken). Deze man heeft bij Raketa gewerkt en heeft een collectie (museum?) waar je U tegen zegt.

https://www.youtube.com/channel/UCYQ39jSbiznNW2qfq-5KSiw/videos

Vostok compressor mooi in beeld gebracht :drooling_face:

6 likes

Mooi filmpje en horloge. Heb er een op Ebay gevonden voor een slordige 15.000 us dollar :see_no_evil:

Ik bied €50 :crazy_face: ('t is maar wat een gek er voor wil geven…)

1 like

Er heeft nog niemand geboden. (Ook geen 50 euro). :grin:

1 like

11 likes

Mijn oude MYR Prima… volgens mij toch een CCCPtje jongens?

$_84 (20)

8 likes

Toch maar ander bandje op gezet. Donker blauw leer

9 likes

Wanneer ik er naar Google, Paul, vind ik er een op eBay met “swiss” onder in de wijzerplaat.

MYR deed mij eerst aan het Russische woord voor vrede denken, maar dat zal dus wel niet zijn. :slightly_smiling_face:

3 likes

Mijn Vostok Paratrooper met dank aan @vouwfietser :+1:t2:

13 likes

Als we het dan toch over oudjes hebben. Kijk dan eens naar een Start uit de jaren 50. Soms met knal groene lume, soms meer bruin, maar geen radium. Ook aantrekkelijk is de kast. De meeste zijn 38mm! Voor filmliefhebbers; in de film 'The man from U.N.C.L.E. draagt degene die de Rus speelt er volgens mij een.

Plaatje via google

afbeelding

13 likes

Deze dus

13 likes

Ik denk inderdaad dat ik een valse post heb gemaakt. :face_with_hand_over_mouth::see_no_evil:

2 likes

Wat een gave link, dank je wel voor het delen.
Hier ga ik mij wel mee vermaken. Zitten hele hebberige modelletjes tussen. Maar wat een collectie heeft die Dimitri zeg!

2 likes

Vandaag deze op Etsy gescoord. Ben benieuwd naar het echte resultaat.

11 likes

Mooie kleur! Goede vangst!

2 likes