Je hebt gelijk. Vreemd! En dan een hogere prijs???
In mijn optiek had Julian zelf al andere wijzers moeten regelen want dit past niet bij zijn niveau .
Thnx, niet zo bijzonder hoor
Ik kom op mijn werk, pak het Parool, en pik de mooiste/leukste foto uit (eigenlijk al jaren een ritueeltje) voor een foto. Soms is het niks, en soms zoals nu de mazzel dat het precies leuk uitkomt.
Misschien wel, maar je moet er wel oog voor hebben
Voor wie de filmpjes van deze beste man nog niet kent (ben er nu een aantal aan het terugkijken). Deze man heeft bij Raketa gewerkt en heeft een collectie (museum?) waar je U tegen zegt.
https://www.youtube.com/channel/UCYQ39jSbiznNW2qfq-5KSiw/videos
Vostok compressor mooi in beeld gebracht
Mooi filmpje en horloge. Heb er een op Ebay gevonden voor een slordige 15.000 us dollar
Ik bied €50 ('t is maar wat een gek er voor wil geven…)
Er heeft nog niemand geboden. (Ook geen 50 euro).
Wanneer ik er naar Google, Paul, vind ik er een op eBay met “swiss” onder in de wijzerplaat.
MYR deed mij eerst aan het Russische woord voor vrede denken, maar dat zal dus wel niet zijn.
Als we het dan toch over oudjes hebben. Kijk dan eens naar een Start uit de jaren 50. Soms met knal groene lume, soms meer bruin, maar geen radium. Ook aantrekkelijk is de kast. De meeste zijn 38mm! Voor filmliefhebbers; in de film 'The man from U.N.C.L.E. draagt degene die de Rus speelt er volgens mij een.
Plaatje via google
Ik denk inderdaad dat ik een valse post heb gemaakt.
Wat een gave link, dank je wel voor het delen.
Hier ga ik mij wel mee vermaken. Zitten hele hebberige modelletjes tussen. Maar wat een collectie heeft die Dimitri zeg!
Mooie kleur! Goede vangst!