Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Hoe ging het Yannick?
Goed gevoel er over?

2 likes

Nog steeds mijn “Olde Grize”. Ook onder overhemd netjes. Tijdens midweek Terschelling verzorgde hij de tijd. Niks fout gegaan deze Vostok vrijdag de 13e. :grin:

14 likes

Beter gevoel dan bij de eerste kans, maar toch nog spannend haha.

Wat een lekkere plaat zeg! Verkleuringen neem ik aan? :slight_smile:

5 likes

Ja dat geloof ik graag. :wink:

En ja hij is een blauwe geweest toen hij jong was. Denk ik. :slightly_smiling_face:
Maar vind hem ook oud mooi. Geeft wat hoop. :grin:

3 likes

Deze heb ik voor mijn vader laten komen (krijgt hij met kerst) maar was toch een heel gedoe… Uiteindelijk net zo veel aan UPS kunnen uitgeven als aan het horloge :joy::joy:

16 likes

Goede keus! :+1:
Mooi horloge voor je vader Yannick!

2 likes

Nog even voor jou Andre, @vouwfietser, de grijze loopt prachtig gelijkmatig!

Voordat hij een beurt kreeg bij jou was dat 2 minuten per dag voor. Nu in 5 volle dagen, slechts 12 sec achter per dag. En een zeer gelijkmatige gang. Een plezier om te zien! :+1:

(Was wel wat meer werk dan dit plaatje suggereert :wink:)

4 likes

Wat een tof cadeau voor je vader, man!
Kan bijna niet anders dan dat hij daar heel blij mee zal zijn.

2 likes

Thanks! Ik denk dat hij hem wel tof gaat vinden. Misschien iemand nieuws met een boctok verslaving haha.

4 likes

Vostok zaterdag dan maar?

14 likes

16 likes

Kameraden!
De bekende Russische dealers hebben ze niet op voorraad en op ebay zijn ze me te duur.
Dus wie oh wie heeft er nog een nieuw Vostok 2416b uurwerk liggen? Ik heb er twee nodig.

4 likes

Vandaag de Slava op Nato… Lekker sportief (Formule 1 kijken :innocent:)

14 likes

Absoluut, ik doe mee! :smile:

17 likes

15 likes

Scuba Dude met titanium case .

19 likes

Voor de prijs van een uurwerk heb je ook bijna de goedkoopste Amphibia met hetzelfde uurwerk.
Met een beetje zoeken zit er nog gen 15 euro tussen.

4 likes

Mee eens en soms kan je de ‘Dail’ en de ‘Case’ nog los verkopen of hergebruiken…

2 likes

Nog steeds Scuba Dude Pepsi :innocent:

16 likes

Ik vond het tijd voor een kleine makeover van de Olde Grize. Even gekeken wat er nog in de onderdelen doos zat. :sunglasses:

15 likes