Amphibia’s voor 34 euro?
WAAR, WAAR?
Volgens mij zijn de losse uurwerken al zo rond de 27,50.
Afgelopen jaar heb ik nog een Amphibia gekocht voor 45 nieuw . ( Wel teruggerekend van Roebels )
Niet bij Meranom in elk geval, welke aanbieder weet ik zo niet meer.
Maar het loont zeker om te gaan neuzen aangezien losse uurwerken best lastig te krijgen zijn.
https://m.ebay.nl/itm/RUSSIAN-VOSTOK-KOMANDIRSKIE-811783-MILITARY-WRIST-WATCH-NEW/151766246514
En nee, da’s geen amphibia …
(Maar wel weinig centjes)
Nieuw op het forum? Welkom in de Russische hoek Olivier!
Ik vind um errug leeluk …
Maar als donor voldoet ie prima denk ik …
Mooie vlag toch!
Beetje verbleekt.
Jazeker, net afgelopen. Net na de start van de veiling zat hij al rond de $2200, niet gedacht dat deze zo hoog zou eindigen.
Ik heb overigens niet meegeboden, gewoon gevolgd voor de grap.
Dat is geen hobby meer.
Deze printscreen heb ik 2013 gemaakt. Dat vond ik toen al te veel
Die van boven heeft overigens wel een neptune kast, dus wellicht nog zeldzamer.
Man! Wat een geld!
Maar ook… Wat een GAAF horloge !
Bizar hoe dat toch werkt. Okee, over het ontwerp geen discussie. Vind het een geweldig mooi horloge. Het fascineert mij toch wel wie de gok neemt zoveel geld te betalen voor een Rus in hoop dat het waarde houdt of misschien wel meer wordt. Welke andere Boctok’s komen ook in aanmerking voor een vergelijkbare status? Is het de beperkte oplage in combinatie met een uniek ontwerp? Zou leuk zijn als we hier een overzicht kunnen neerzetten van Boctok’s die een vergelijkbare status lijken te hebben en dan over een aantal jaren kijken of we virtueel goed hebben gespeculeerd.
Nah, laat ze dat aub in het Rolex deel doen. Er wordt al zoveel over waardevast en investeringen gezeverd
Snap ik, maar het prikkelt misschien hier unieke modellen te tonen die wij misschien helemaal niet kennen!!
Ok dan, hier komt tie dan. Zeer zeldzaam! …Geintje.
Heb hem toch weer naar de orginele bezel gewisseld. Kon niet wennen aan die clean bezel. Maakt zo’n 420 erg dik en bol. Staat waarschijnlijk beter op een grotere kast.
Wel met de mooie kroon, en backcase!