Deze bezel staat mooi .ik vind het trouwens één van de mooiste zeker op een 420 model.
Grappig dat je dat doet en hebt bewaard
Ik heb dat namelijk ook gedaan, maar ben er maar mee gestopt (werd gewoon te veel).
Toch wel handig soms, zoals nu
Deze was achteraf misschien toch wel een goede koop geweest voor Mark.
(Of voor mij)
Toch wel een erg mooi horloge, 600 euro is tegenwoordig niet meer zoveel.
Af en toe hoor als me iets opvalt, het is anders inderdaad niet bij te houden. Maar zeker wel leuk om terug te zien. Wat te denken van deze simpele komandirskie die in 2014 voor ruim 300 euro verkocht werd?
Ja Jan, nu achteraf gezien valt die prijs van toen heel erg mee
Niks geintje… probeer er eens eentje te vinden…
Dank je Bas!
Het geinige is dat ik deze kocht omdat ik de perfecte donkerblauwe sunburst scuba van de 90 er jaren wilde vinden.
Had er zelf een verkocht en weer spijt. Deze was dus bijvangst en bleek prachtig. Duurde nog een bijvangst, die groenblauw bleek te zijn, voor ik de echt blauwe had.
Mooi trio zo Jan
Dat is toch wel een aparte een hoor. Overdag mooi onopvallend en daarna met die lumen
Heb ook wel eens gekeken naar zo’n compressor, maar ze zijn gewoon niet te betalen zeg
Mooi resultaat toch
Check eens even deze re-issue
https://www.watchuseek.com/forums/2020-forum-project-vostok-compressor.951/
Dank je. Ja, na veel lezen, nu ook maar eens meedoen
Hier de 24 uurs PAKETA, alleen head want het (stock?) bandje ligt er even af. Met extra veel reflectie en vertekening door het bolle glaasje.
Zijn aardig wat Russen die bijna niet (meer) te vinden zijn; Zaria jumphour, Raketa 2409, Raketa Polyus, Vostok 2809 Precision Jubilee,Vostok 350 experimental, Vostok 2809 Antarktida, Kirova one button chronograph, Raketa Antarktida, Vostok 2802, NII, Tutima Urofa 59, Poljot 2200 en Slava Sadko om er maar een paar te noemen. Leuke zondag uitdaging om deze te vinden op verkoop of veilingsites…
Hmm, da’s ook een leuke Worldtimer. Is dit standaard issue of een mod?
Inderdaad is Meshok een van de betere sites. Daar heb ik al een aantal klokjes vandaan. Of anders:
Etsy zit heel veel neppers tussen. Zelden heb ik daar iets exclusiefs kunnen vinden, wat ook echt ‘echt’ is.
Het is een bezel mod.
Is zoiets bij Meranom te krijgen? Het is alweer flinke tijd geleden sinds ik wat aanmodderde met mods