Staat hem goed deze👍🏻
Export Poljot waarbij de romeinse indies niet gelijk heel storend zijn. Leuk ding hoor.
Gaaf exemplaar , mooi horloge
Mooi!! Liefhebber van die dial. En een van de mooiste kasten erbij.
Wauw! Wat een toffe plaat zeg!
Even wat vrolijke kleuren in passende omgeving. Deze gave Desert Shield van Bas overgenomen. Nog steeds heel blij mee!
Dank je Bert.
Ik zou niet eens weten welke dit is Jan
Dank je wel.
Alweer zo’n mooie combi
Dankjewel! Sniper is ook gaaf!
Deze ziet er ook nog gaaf uit zeg. Heldere kleuren ook
Heb ze wel eens anders gezien op Ebay
Die snipers hebben gewoon een onvolprezen stoere, ruige look. Alles klopt gewoon voor dagelijks gebruik zonder compromissen. Heb de dail ook nog liggen voor een projectje. Wordt hier wel weer enthousiast van.
Smoelt goed hoor. Moet gelijk aan mijn Royal Boctok denken. Wat ben ik hier toch blij mee. Jij ook met de jouwe kan ik mij zo voorstellen.
Ik uhmm moet even een bekentenis maken… ik heb deze jongen laatste naar de juwelier gebracht en bleek dat hij toch gereguleerd moest worden. Ik dacht doe dat zelf wel maar was uitgeschoten in de balance spring… Nu dus een nieuwe balance wheel onderweg… hopen dat ik die erop kan krijgen in mijn eentje😅
Ja ik weet het ben lekker onhandig maar wil het allemaal zelf beetje leren…
De secondewijzer er terug opzetten ging wel goed dus had de moed wel gekregen. Reguleren van mijn seiko ook vlekkeloos gelukt alleen ja… hier beetje ongelukje gehad. En denk bij mezelf dan een vostok naar de juwelier brengen is het toch niet waard dus ga mijn fout zelf maar recht zetten.
Prachtig horloge hoor mooie wijzerplaat Ben ook heel blij .
Nou ik ben benieuwd hoe die eruit gaat zien hoor. Zijn inderdaad perfecte werkhorloges zonder dat ik bang hoef te zijn dat er wat mee gebeurd.
Daar gaat het toch om. Om het allemaal te leren en daar lenen deze uurwerkjes zich perfect voor. Als je niet uitschiet natuurlijk