Als ik hier thuis mee aankom, dan slaap ik voortaan op de bank
Ik heb niks met moskeeen , maar er zijn er meer die ik niks vind , presidenten b.v vind ik ook niks om mee te lopen …
Ik hou eigenlijk helemaal niet van afbeeldingen op de wijzerplaat. Eentje uitgezonderd natuurlijk en dat is deze beauty:
Ik hou het op neutrale plaatjes zoals een scuba. Maar ben ook voorzichtig aangelegd.
O ja en de stars en stripes natuurlijk!
Juist , ik heb er 1 met een U boot maar die is titanium , maar voor mij sober en als het even kan neutraal , ben 61 moet er wel de straat mee op denk ik dan …
Mee eens. Ik heb een Poljot Aviator met een ETA 2824. Mooie Baumuster A flieger en technisch natuurlijk helemaal niks mis mee, maar het blijft een beetje…raar.
Van mij mag er vanalles op staan, ben niet zo kieskeurig
Ik had deze in het verleden, totdat ik een bericht kreeg van iemand of hij hem niet kon overnemen. Het ging hem specifiek om de plaat, maar ik heb nooit gevraagd of geweten wat er nu staat.
Lijkt wel Arabisch
Deze ben ik volgens mij ook tegen gekomen en heb lang getwijfeld. 2824 is helemaal niks mis mee. Mooi betrouwbaar uurwerk, maar niet in een Rus
Sowieso moet een Flieger een handwinder zijn. Ben nog steeds op zoek
Juri weet het ook niet. Ik ken sirische mensen, kan wel eens vragen.
Hopelijk geldt dat alleen voor horloges Mark
Deze lijkt me heeeeel zeldzaam , zou het horloge niet zomaar wegdoen idd !
Hij is al weg/verkocht, ik zie overigens dat het forumlid sinds 2018 niet meer hier geweest is. Jammer, want is wel leuk om die Vostok nog eens in het topic terug te zien.
Ik ben aan het rondkijken voor een russische handwind chrono - maar heb wat angst over de (te kleine) maat.
Ben jong en wens het graag voldoende geoot (42-43mm). Hoe gedraagt die (of de sturmanskie) zich door zijn kastvorm?
Om een voorbeeld te geven : een skx (5kx eigelijk) vind ik te klein dragen.
Ik heb ook wat handwindertjes van Boctok gehad, vond ik veel te klein. Of is dat mede door de band?
Een shturmanskie is maar 38mm en draagt zeker niet groot.
Deze zijn wat dikker , passen op wat dikkere pols …
Weet niet hoe dik Jan ze pols is …
Foto van Jan
Lijkt op onderste foto niet echt te klein voor de pols.
Ha ha. Ik ben redelijk slank. Ik vind de Sturmanskie’s prima van formaat. NIet te groot maar door de stoere kast ook niet te iel.