Weer eens tijd voor een echte grijze luchtmacht uitvoering.
Goedemorgen!
In afwachting van de Luna Dude ook hier mijn eerste Rus mogen ontvangen van @Koppie. Kroon even wennen uiteraard maar wat een gaaf horloge.
Ik zit al de hele ochtend op die foto van Anno met zijn blauwe shturmanskie te wachten, maar ik ben bang dat hij ons vergeten is
Ben ff druk Mark, maar gaat vanmiddag goedkomen
Heeft er iemand nog een Vostok met zwarte KGB plaat liggen toevallig?
Topper!
Een schoonheid Anno!
dit is echt mooi
Het is vaak lastig om iets goed op de foto vast te leggen ,zeker in deze tijd met zijn duisternis ,dan moet men al weer op de flits, en dat spiegelt als een gek in het horloge glas
Was ze al vergeten , ze hebben al die dagen in sluitzak met zuiveringszout gezeten en het werkt zowaar ! Laten we zeggen 75 % van die muffe kelderlucht is weg . Ik ga het nog een keer herhalen en dan kan ik aan invetten gaan denken . Het ruikt nu naar oud leer …

Klopt, Gauss lijnen laten zich niet stoppen door een Faradaykooi. Dit is bedoeld voor hoog frequente straling. Heb mij eveneens afgevraagd wat de tekst antimagnetic in verhouding staat tot de uitvoering.
Kijk, leuk te lezen dat deze is gegaan naar iemand die nieuw is in Boctok land. Zat te twijfelen ook toe te slaan maar heb stiekem hier veel meer vrede mee. Leuk iemand weer enthousiast te krijgen voor dit fantastische horlogemerk. Veel plezier ermee!
En zeker niet de laatste! Zijn nog veel meer variaties die ik wil proberen
Mooie combi met die band !
Je hebt er ook een met assymetrisch geplaatst wapen. Zwart met rood. Wel een “mooie”.
Oij, inderdaad. Zeker een gave wijzerplaat!