Zo knap zeg !!
Gaat steeds beter. Oefening baart kunst zal ik maar zeggen
Heb nu ook een goede manier gevonden voor het stikwerk. Daar zat ik altijd mee te prutsen
Keurig
Als je tijd heb , kan er wel 10 gebruiken …
Hoeveel tijd heb je
Jean-Claude Biver (Hublot) draagt vaak 2 horloges tegelijk aan beide polsen. Zou je een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik ben rechtshandig zoals velen. Heb je wel eens geprobeerd hoe apart het voelt als je een horloge aan de andere pols draagt. Irritant gewoon
Dus ja heb het geprobeerd maar was geen succes
dat is inderdaad niet te doen gewoon een blok aan het been.
voor een anti magnetisch horloge dat moet toch een totale dichte kast bekleding hebben ,en niet enkel de caseback. met een stukje weekijzer anders gaat kooi van Faraday niet op of heb ik het mis
De kooi van Faraday dient volgens mij om electro magnetische straling af te schermen. Zoals bij een magnetron. En om statische ontladingen af te schermen zoals bij bliksem. De auto is zo’n kooi. Zag net in wiki dat het niet afschermt tegen statisch magnetisme. Dus heeft volgens mij niks te maken met het pricipe dat in horloges wordt toegepast met zo’n plaatje.
Tenzij de bliksem in je pols inslaat natuurlijk. Moet er niet aan denken.
daar wordt je niet blij van
En het ergste…horloge is op zn minst zwaar ontregeld!
Maar zonder gekheid. Ik let altijd op dat ik geen horloge snachts dicht naast of op een tablet of mobieltje weg leg. Kan flink fout gaan.
dat kan weg na zo’n doses ,Heb ooit een horloge gehad met een batterij ,ging iets te diep met mijn vinger in een groepenkast om de achter steen te vernieuwen dan heb je over 220 v horloge heb nooit meer gelopen.
dat is ook zo
Geloof ik graag. Ik herinner me alle elektrische schokken nog. Dat ik onder schrikdraad door ging op onze boerderij maar niet diep genoeg bukte. En kortsluiting kreeg in een metalen bureaulamp. Mijn vingers krampten en kom hem niet loslaten.
schrikdraad dat is ook geen fijne ervaring, ik weet nog in militaire dienst in donker op zo’n stuk draad plassen
Veel draagplezier Loek , pracht horloge !