Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

2 likes

Een zwevende Omega? Op verzoek van de Space vriendin die contact heeft met het station? Geinig.

1 like

Foto is uit haar archief, dus niet net gemaakt omdat ik dat vroeg ofzo :slight_smile:

(Maar wel een stoere plaat ja)

2 likes

Om in de ruimte sfeer te blijven. Deze Poljot uitvoering, de zwarte, zou ook wel eens een ruimte wandeling hebben gemaakt. Volgens de fraaie website van verzamelaar “www.netgrafik.ch”.

Moet nog eens zo’n witte zacht stoffen band zien te krijgen zoals de astronauten dragen over hun ruimtepak. Bas? :grin:

10 likes

Dat laatste was wel leuk geweest. Maar best interessant zulke vriendinnen! :+1:

2 likes

Jaren 80 Poljot :fist:

13 likes

Die vraag is al eerder gesteld zie ik. :grin:

En waarschijnlijk heb ik die al lang in huis, alleen nu mijn vriendin lief aankijken. Lees het antwoord maar in Watchuseek. :wink:

1 like

15 likes

Zoals vele hier wel weten ben ik al een tijdje opzoek naar een Vostok GMT (die lekkere 170 kast variant). Nu is er eindelijk een vrij gekomen, maar ik moet wel ruimte maken en ga daarom straks mijn Mars-Dude mod in het blauw gooien.


Ik zou het leuk vinden als hij in de CCCP hoek blijft zodat ik hem vaak blijf zien, dus vandaar dat ik het alvast in de groep gooi. :grin:

15 likes


Komandirskie

14 likes

En tegen mij zeggen ze met droge ogen dat ik nog maar 13 Russen heb en er nog best een paar bij kunnen… en jij moet ruimte maken?

3 likes

Dat schiet op :sunglasses:

2 likes

Dus ik kan mijn caseback terugkopen ?

3 likes

Ja, want ik ben student :joy:

3 likes

Die gaat mee naar de volgende Jos! Die gaat niet meer weg😁

1 like

We moeten voorzichtig zijn, Bert. De AIVD verdenk ons er vast van ‘sleeper agents’ te zijn.

Да здравствует Россия!

3 likes

Volgens mij zit Yannick nog onder de 5 stuks, hij is nog te redden, voor ons is geen hoop meer helaas :joy:

6 likes

Ik heb 1 Vostok, 3 vintage Seiko’s, 1 vintage Certina, 1 Casio, 1 moderne Seiko, een Pagani design en een Bliger die ik voor mijn YouTube kanaal kocht :joy:

5 likes

Ssssst!!!

3 likes

Hahaha

3 likes