Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Best veel voor een student! :thinking:

:grin: Ga zo door Yannick.

2 likes

Tsja, als de kroegen dicht zijn, dan houd je als student best veel geld over. Dat snap ik wel!

2 likes

Toen ik op school zat kende ik geen Russische horloges, dus ik had 1 “dure” Prisma.

Nu heb je een Vostok voor ca 60 euro. Biertje 3 euro? 20 biertjes. Paar keer niet naar de kroeg en het schiet mooi op. Nog gezond ook! :+1:

Zit maar wat te dollen Yannick, hoe meer verzamelaars hoe leuker. :wink:

3 likes

Precies mijn insteek. Nieuwe schoenen of een horloge? Er zitten nog geen gaten in mijn schoenen… Wanneer stappen? Dinsdag, dan is is vier speciaalbier voor tien euro bij mijn metal kroeg!

Onderaan de streep scheelt dat nog wel een stukje😁

3 likes

Oei Yannick, dilemma’s. Vanavond net voor een paar honderd euro spullen bij Selva besteld. Daarnaast heb ik ook nog een aantal Boctok projectjes lopen. Dus sla even over. Maar snap in jouw situatie volkomen dat als je iet mooiers voorbij ziet komen funds nodig hebt. Veel succes met de verkoop.

2 likes

Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin twee maanden terug, dat scheelt pas een hoop :joy::joy::joy::joy:

5 likes

Thanks!

1 like

Morgen secret klusje voor een multinational. Heb dus een onopvallend tijdmachine nodig. Deze black diver leek mij de beste kameraad. PS, datums doe ik niet aan, te veel werk en kan het toch niet lezen.

12 likes

Klokjes rules :joy: :rofl: :sweat_smile:

2 likes

Goedemorgen

17 likes

10 likes

15 likes

Helpt het niet als je ze eerst wast? Helpt bij mij wel altijd. Gewoon in zo’n ondergoedzakje (of hoe dat ook noemt) doen en in de wasmachine meedraaien.

2 likes

Vandaag weer de desert shield :grin:

13 likes

ik doe wederom met je mee, wat een heerlijk horloge toch !

12 likes

Ik ga mee. Verveeld nooit deze frisse verschijning! :slightly_smiling_face:

12 likes

Voor mij dus geen sterren en strepen, maar een klassieke Raketa. Simpel en krachtig. :muscle:t2: :smile:
En dat op mijn overwegend roze thuiswerkplek… :joy:

17 likes

Roze? :slightly_smiling_face:

Werk ze Huub! :+1:

1 like

Haha ja kamer van mijn dochter :see_no_evil:

1 like

Dikke indexen, tv kast, van die groeven op de kast.
Jep dit ademt pure Raketa! :muscle: :+1:

3 likes