Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

zal het proberen, ik schopte al vaak al uit met soda en goed naspoelen ,het zijn mooie banden qua kleur en combinatie vaak moeier dan rvs.

1 like

mist er iets op 6 of is het echt een punt. mooie horloge .

2 likes

Dat hoort zo.
Hier is een ander exemplaar (foto van internet) en daar is het ook zo:

4 likes

Blijft een fantastisch horloge met een evenzo fantastische geschiedenis.
Staat hoog op de wishlist!
Mijn Sputnik in modere vorm.

14 likes

Ik zie het ,maar het leek net op de foto ,met het groen is het beter te zien het exemplaar van u vind ik mooier ,als ik het zal kopen

2 likes

weer een niet fijne foto ,ik zal voortaan bij dag licht foto’s maken ,dit zijn ook nieuwe aanwinsten sinds twee weken gelden . lopen res per 5 sec voor en de ander 5 sec achter hier ken ik mee leven in 168 uur 35 cec.

8 likes

Ben nog niet te laat voor Stars & Stripes ,:heart_eyes:

11 likes

12 likes

14 likes

Ben tot de conclusie gekomen dat ik teveel beaters heb. Deze binnenkort in het blauw.

Maar het liefst in de handen van een liefhebber.

12 likes

14 likes

Vrijdag de VladiVostok

17 likes

De fiffer was een beetje ziekjes maar loopt inmiddels weer :grinning:

15 likes

Deze heb ik een half jaar geleden aan een oud collega gegeven( zat een standaard 420 bezel op )
Alles was nieuw !
Belt hij me afgelopen week dat hij niet meer doet.
Haal ik hem op, ligt de band in drie stukken, secondewijzer er af, meer krassen op de kast en het glas dan een Landrover na Parijs-Dakar en ongeveer net zoveel smeer.
Liep een half uur achter en stopte elke acht uur.

Nu de laatste poging gedaan om hem goed lopend te krijgen, in elk geval is hij weer wat toonbaarder :smile:

15 likes

15 likes

En nu weer terug naar die “echte” liefhebber? :wink:

1 like

In mijn zoektocht naar een (al dan niet russische) handwinder chrono kwam ik een Poljot tegen met 31681 werk erin

Iemand die kan toelichten of het een goed iets is? Een 3133 is beter?

1 like

Nou, die is wel klaar met die Russische rommel :smile:
“Gebruik maar voor onderdelen” zei hij.

3 likes

De 31681 is gewoon een 3133 met een 24 uren indicator op de 6 uur positie. Even betrouwbaar als een gewone 3133 dus, een degelijk binnenwerk.

4 likes

Dat is ook een kwaliteit om een Boctok zo naar de klote te helpen. Gelukkig weer in goede handen.

2 likes