Zijn jullie ook zo nieuwsgierig wat er onder de kerstboom ligt?
Kan niet wachten dus deze houdt mij bij de tijd. #Boctok vrijdag.
Ik hoop deze
Maar hoe kom je eraan
Nou inderdaad, moet je goed je best op doen
Mooie combinatie met dat bandje !
Ik weet het wel Dirk
Hi allen, heeft iemand nog een smooth bezel liggen voor mijn Amphibia? 020 of 420? Let me know?
Peter
Wat een fleurige uitvoering zo. Mooi. Maar dat bandje, ken ze uiteraard maar nog nooit om de pols gehad. Zit dat nu comfortabel? Met NATO’s heb ik bijvoorbeeld altijd een soort van haat-liefde verhouding. Ben benieuwd.
Ja hoor, ze zitten best goed, in het begin is het wat wennen om de haak achter de klem te bevestigen.
De band is volledig gesloten, dus je moet wel de sprinbars verwijderen om hem te plaatsen, niet zoals bij een nato doorschuiven. Voor een euro of 8 op Ali is het best wel de moeite om eens te proberen.
Groeten.
De overgang van mouw naar bandje zie je bijna niet.
Admiralskie!
Woensdag een tracking code ontvangen maar ik krijg “Tracking information is temporarily unavailable.” op de pochta website.
Meer mensen waar de track dit ook aangeeft?
Ik heb zelf niks onderweg momenteel, dus weet het helaas niet.
Iemand nog een suggestie mbt de fiffer? Horloge stopt geregeld, lijkt steeds rond 12u 's middags en 's avonds te gebeuren. Na flink schudden loopt hij wel weer aan.
Niet gevallen een keer?
Hoewel de mijne ook op de tegels viel in een hotel badkamer in Italië na avondje op terras met de hoteleigenaar. En hij ( de amphibia) bleef prima lopen.
Had ik ook wel eens. Vpn uitzetten? Of die andere track en tracé even proberen. Werkte bij mij. T.17track.net.