interpreteer dat toch als een bijzonder groot compliment. Eigenlijk zegt hij, zonder inhoudelijke interesse en kennis zou ik mijn vingers hier niet aan branden. Het is een stuk veiliger te investeren in een Rado. Dan maar meer geld betalen. Wij zijn goed bezig jongens.
Mooi! Die zwart/gouden scuba heb ik van de week nog naar zitten kijken, maar iets in de foto’s (korrelig) hield me tegen.
Hoe bevalt die?
De fotos doen hem bepaald geen recht. Heb hem twee minuten uit de doos en ben helemaal verliefd. Geeft mij een beetje bb 58 vibes maar dan “from russia with love”
Jouw foto’s zien er goed uit, ik doelde op ebay foto’s. Even zien of ik er die bij kan vinden.
Edit: Deze was het.
Leuk bedacht om de zilverkleurige wijzers en markers goud kleurig te maken. Zeker op zwart. Is ook eens bij de 38mm Strela gedaan, op wit meen ik. Bij Julian.
Mooie exemplaren hier! Heb er, geloof ik, maar een stuk of 5, maar ze zijn stuk voor stuk geweldig om te dragen! Zeer ondergewaardeerd!
'73 (?) Ledina
Mooi horloge! Eind zestiger begin zeventiger jaren inderdaad lijkt mij ook. Volgens mij Zwitsers?
Ha! Altijd gedacht dat het een Russisch exportmerk á la Poljot was. Stom! Tnx!
Staat er dan doorgaans geen Swiss of Swiss made of iets dergelijks op wijzerplaat?
Ja doorgaans wel.
Maar kende het merk helemaal niet, en dan Google ik wat tot ik info vind.
Dat snap ik wel. Leuk dat je zelf ook zo enthousiast bent en ook dat kan ik begrijpen. Wat deed je doen besluiten een Boctok te kopen? Daar ben ik altijd wel nieuwsgierig naar. Goud op zwart is vrijwel altijd een geslaagde combinatie. En zeker zoals Boctok dit zo heeft uitgevoerd bij deze uitvoering. Goede keus geweest. Veel plezier ermee.
De techniek van de kastbouw en kroon sproken mij erg aan. Hiernaast is het als student op sommige avonden handig als je horloge tegen een tikje kan De 650 is mijn eerste horloge met mogelijkheid om twee tijdzones te tonen. Dit is iets dat ik vaak nodig heb voor aandelenhandel. Kortom, een heel welkome aanvulling op mijn Zwitsers geweld.
Mijn eerste Russische horloge. Had al een paar keer een Copernicus tegen gekomen, maar deze had een andere kast die ik nog niet had gezien… geen idee of dit origineel is.
De dial is niet helemaal in het midden bedrukt, maar dat zal wel een deel van de charme zijn? Heb hem pas, geen idee of deze zal blijven.
Ik heb dit horloge niet gekocht, omdat ik er op het moment het geld niet voor heb, maar ik vind hem wel ontzettend gaaf! Bovendien puilt mijn horlogedoos uit, moet ze al dubbel gaan leggen…
Staat op het moment bij Etsy te koop.
Inderdaad heb je hiermee de juiste keus gedaan. Leuk man. Nogmaals plezier ermee.
Zijn werkelijk heel veel uitvoeringen van. Oorspronkelijk model van de Raketa ateliers. Google maar eens en je zult versteld zijn van het aantal verschillende uitvoeringen.
Genieten hoor, zo’n orange scuba! Op duikbestendige band.
En het modden is extra lol.