Normale levertijden waren ongeveer twee weken in mijn ervaring. Geen idee hoe het in Rusland er op het moment bij hangt, maar ik geloof dat in Europa de post weer redelijk werkt. Dingen die ik bestel in Duitsland komen in ieder geval weer met de normale levertijd aan.
Als het goed is krijg ik komende week een horloge binnen dat ik begin maart in China heb besteld en al lang een refund voor heb gekregen. Inmiddels is de winkel op AliExpress waar ik het kocht ook niet meer actief.
Tijdje geleden, dat ik deze uit de doos haalde. Mooie Vostok toch! Ik overweeg er een gmt bezel bij te zoeken. Dan heb ik 2 tijdzones op vakantie. Als ik ooit weer verder van huis ga.
Heb die duikboot vostok zijn bezel naar messing gebrushed. Door de two tone kan ik ermee leven dat de verf eruit is originele bezel net lumepip gevonden en die is onderweg maar dat duurt wel nog even. Kan ik hem “modded” eruit laten zien of full original.
Voor mijzelf merk ik dat ik de echte oldies op termijn het leukste vind als ze orgineel zijn. Met een SE of nieuwe heb ik dat niet. Een SE is al een “gemod” model vanuit de winkel.