Dat zou dus prima kloppen. Leuk horloge.
Alright, dus toch. Thanks
Je kunt een Vostok niet op die manier met serienummer dateren. Hooguit aan de hand van catalogi en markeringen op de wijzerplaat aan een bepaalde periode koppelen.
Ik bedoelde 1996 zou prima kunnen kloppen. Volgens Juri gemaakt sinds 1992. Dat nummer zegt inderdaad niet veel Mark.
Als je het echt zeker wil weten ga je best op zoek naar een complete set met het originele paspoort erbij (of eentje die een gravering heeft ter gelegenheid van het een of ander).
Zo kocht ik deze Raketa op Ebay.
Dat is heel leuk! De papieren en doosje er bij!
Je kunt ook geluk hebben met een Poljot waar de datering op het uurwerk gestempeld is. Zoals bij deze Sturmanskie uit 2e kwartaal 1988.
As je dat kunt ontcijferen!
Anyway! Mannnnn die ziet er NOS’erig uit! Wil ik ook!
Quartz? Of elektrisch met een balanswiel?
Dat kon ik niet, dus opende ik een topic op WUS
Het is een echte quartz, nos wil ik het niet noemen, want gedragen, maar wel in hele mooie staat.
Deze is, op het bandje na, helemaal origineel. Is nog niet open geweest en loopt nog loepzuiver. Gekocht in 1989 op de Arbat in Moskou. Ik zeg je, waar voor je geld.
Inderdaad ook met die bezel met lume pip. Mooie!
Mooi bandje maar wat een lever tijd, dat doet niet veel goeds beloven als ik een bezel wil bestellen…
Ik heb wel een bezel voor je. Maar dat is een zonder de lume pip. En kleine beschadiging op de gekartelde zijkant. Verder wel netjes. Mag je zo hebben voor verzend kosten.
Levertijd 2 dagen.
Bedankt voor het aanbod! maar ik zoek een clean/gladde variant.