Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Dit was een watch.ru special met ondersteuning van watchuseek leden om de benodigde aantallen te halen.

3 likes

WUS ELEKTRONIKA PROJECT komt eraan!!!
Hier het door mij bestelde matte RVS Model.

10 likes

Prachtige uitvoering.! Wel wat anders dan de standaard chrome kast.

5 likes

15 likes

Mooie Bezel ook👍

1 like

14 likes

Met dank aan👆

10 likes

Vostok Amphibia SE 100-725 van Meranom

13 likes

Mooie foto’s. Ik heb hem ook maar lijk er maar geen klik mee te krijgen.

1 like

Ik blijf die snowflake hands echt geweldig vinden :heart_eyes:

1 like

Strela

11 likes

Dank je.
Misschien even een tijdje elke dag dragen?
Anders zijn hier genoeg mensen die hem van je willen overnemen. Geen maandenlange verzending is toch een goeie selling point :sweat_smile:

1 like

Ik snap de hype niet zo. Ze komen mondjesmaat maar zeer regelmatig te koop bij Meranom. Voor de mijne heb ik €145,00 betaald (afgerekend in roebels). En vervolgens zie je ze hier te koop en op MP voor prijzen van €160,00 of meer…
Mocht ik de mijne verkopen (ik ga eerst nog proberen er een klik mee te krijgen) dan hoef ik er echt niet op te verdienen. Sterker nog: als ik er op toeleg dan beschouw ik dat als ervaringsgeld.

1 like

Denk ook niet dat het een hype is. Het is mijn inziens gewoon een leuke uitvoering in de algehele Vostok lijn. Zelf heb ik dan een 170 en een 710 en zou tzt wel een Neptune erbij willen. Mocht hij de horlogebox verlaten mij even een gil geven :wink:

1 like

Ik hou hem nog ff. Mocht ik hem weg doen dan geef ik je een seintje.
Maar ik raad je aan de Meranom site in de gaten te houden voor een nieuwe limited uitgave. En afrekenen in roebels scheelt aanzienlijk t.o.v. dollars.

1 like

Dat had ik inderdaad ook begrepen. Ik check de site regelmatig maar tref vaak “out of stock” aan. En nu is Herman ook al door z’n collectie heen dus ja… lastig allemaal :slight_smile:

De groene Neptune staat nu al iets van drie dagen gewoon op voorraad bij Meranom trouwens.

Klopt, alleen die andere 2 kleuren zijn al ff weg.

Door deze discussie heb ik hem toch maar weer eens omgeslingerd…
Hij is wel mooi :heart_eyes:

11 likes

Deze Komandirskie uit 1990 blijft nog even in het doosje

11 likes