Waarom blijft ie in het doosje en ga je hem niet dragen?
Ik heb een soortgelijk model dat al gedragen is, ik draag die liever dan dat ik deze beschadig. Ik weet dat hij is gemaakt om te dragen, maar hij ziet er nog zo mooi uit…
Die heb ik ook besteld😀
Echt nice, en die brushing lijkt ook mooi gelukt te zijn. En we hadden natuurlijk die glimmende versies al👍
Wordt toch een speciale hoor zo met die kast en gehard mineraalglas.
P.s heb je je ook ingeschreven op die compressor limited? Ik in eerste instantie wel, maar ik laat hem toch schieten. Schijnt nu al behoorlijk over de 300 dollar heen te schieten. Dat ging me dan weer wat ver voor een Vostok
Mooi op die band👍
Mijn eerste weer verkocht toen bleek dat er een RVS aan zat te komen.
Ja die dual crown… ik twijfel!
Niet zozeer de prijs, maar wel omdat Dimitri de kast in China laat maken en die kastenfabrikant te lui of te incapabel is om de Vostok acrylglas in het ontwerp te integreren! Juist dat vervormende glas is de kern is van de Amphibia constructie!
Net deze ontvangen vandaag, een GMT en een 24-uur klok. Dat zijn 2 checkboxen getikt in de collectie.
Hij is super, het bandje gaat er wel af. goedkoopste bandje dat ik ooit op een vostok heb ontvangen.
Ja daar dacht ik ook aan, en ik zie dat er nu al steeds meer vragen rond het project ontstaan (lume kleur, standaard datumschijf met verkeerde font etc). Dat icm 300 dollar plus,… Heb je bijna een mooie poljot chrono of seiko sarb voor
Mooi horloge! Had je die uit Rusland? En hoe lang onderweg geweest dan?
Heb ook net een bestelling geplaatst bij Meranom, vandaar.
Deze blauwe is wel een van de mooiste, maar lastig te bestellen. Altijd op
Jij hebt hem nog zie ik Bert. Mijne verkocht en heb nu de black dial uitvoering
Deze sowieso niet meer, is er eentje van de eerste serie, net wat andere details dan de huidige versie.
Heb op Ebay een case voor mijn Poljot Sturmanskie gekocht. Oude wilde het klikdeksel niet meer op. Maar ben nu op zoek naar een paar uurwerk klemmetjes en schroefjes . Iemand toevallig iets liggen wat hij/zij kwijt wil?
Zie afbeelding 2
Ps Wijzerplaat ga ik niet gebruiken, maar als iemand interesse heeft, mag die hem hebben voor de postzegelprijs. Past op een 3133 uurwerk.
Ik kan je niet helpen, maar die klemmetjes heb je zelf snel genoeg geknipt van een stukje metaal denk ik.
Volgens mij hebben die nieuwe modellen een rechte aanzet voor de band ?
Zo op het eerste oog lijkt daar ook enig verschil in te zitten inderdaad. Wijzers en wijzerplaat zijn ook anders. Tevens oud type kroon.
Heb hem via vostok-watches24(dot)com, en ongeveer anderhalve week. Had er ook een glas caseback, originele bezel en signed crown besteld die erbij zaten.
Komen rechtstreeks van rusland via postnl, ze zetten er altijd repaird watch op zodat je geen kosten hebt. Ze leveren wel geen dozen tenzij je er expliciet om vraagt.
Dat is bloed snel!
Klinkt goed allemaal.