Begint er op te lijken
Rustig aan Anno! Prachtige collectie al!
Ik zie net de zwarte Strela! Waar heb je die zo snel gescoord?
Nice, daar zitten heel wat poljot klassiekers bij
Deze bij Julian vandaan. Andere kon ik verkopen
Thanks, ben er blij mee
Even een beetje tegengas in al dit duiker en chrono geweld!
Vandaag een fijne automaat om. Toen ik hem ontving werkte de rotor niet; 1 tandwieltje was helemaal uit elkaar gevallen! Gelukkig was de verkoper niet flauw en hij stuurde direct een ander uurwerk, waar ik het automaatgedeelte van kon overzetten op mijn horloge. Goed voor elkaar!
Kijk dat noem ik nou service
Mooie collectie Anno ! De zwarte Strela past er mooi bij !
Ik ga er niet raar van opkijken als hij zich in de toekomst vooral gaat richten op zijn eigen Buyalov lijn. Gezien de verkoopprijs in de shop verwacht ik dat hij daar meer marge op kan maken dan met de Vostoks.
Voordat ik een gezochttopic open daal ik even af in de donkere krochten van het HF en probeer ik het hier even vlug.
Heeft er iemand een glaasje voor een Amphibia over die ik kan overkopen? Mijne begaf het tijdens een knutselprojectje waarbij ik hem onder spanning in een te kleine kast probeerde te persen
Het gaat om deze bad boy. Stuur maar een PB als je iets hebt.
Blij dat ik die bovenste Vostok niet ben! Prachtige foto! Naar Dmitry sturen.
Geen idee of ie daar echt blij van wordt.
“Hi Dmitry, I f*cked up your watch. Do you like it?”
Ha ha. Ik dacht meer aan. Hey Dmitry, look how sturdy a Russian watch is! Ten Dutch trains ran over it and all are still running on time.
Haha. Zo kan het ook
Ja toch.
Ik ben altijd van wat diplomatie. Hij moet nog wat opsturen namelijk. Had er zo een glaasje bij kunnen zetten trouwens. Waarom kwam je gisteren niet! Maar misschien is er een snellere oplossing, vrees dat het nog even gaat duren.
Moest een bezel hebben een backcase en wat push pins. Dan ook maar gelijk een scuba erbij. Beetje mijn zwakke plek. Staat nu gelijk op uitverkocht.
SOVIET FLIEGER FRIDAY!
Poljot Sturmanskie 31659!
Hèt diensthorloge voor de Sovjet Luchtmachtpiloot, anders dan de versie voor de verkoop,RVS kast, vaste interne bezel en dus geen kroon links en een hacking 31659 uurwerk.
Omdat ik hem net pas gesloopt heb
Ach, komt wel weer een keer. Ik heb geen haast. Wil hem wel uiterlijk vanavond hebben natuurlijk
Ik heb me redelijk rustig kunnen houden de afgelopen maanden, maar de linker Slava is toch nieuw in de collectie.
Ik wil niemand beledigen en het is natuurlijk alleen maar mijn mening, maar wat een onaantrekkelijke dingen zijn dat allemaal zeg
Het is ook niet mijn ding, maar ik zie ze toch geregeld voorbijkomen op Instagram.