Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

40 of groter, vrij fors.

1 like

6 likes

Aardig horloge Anno, je bent goed bezig geloof ik?

Heb je die bieding al gewonnen op de Sturmanskie? :grin:

1 like

8 likes

Loopt over 3 uurtjes af :smile:

Jij drijft de prijs toch niet stiekem op hé Jan :thinking:

1 like

Daarom de ruime bedenktijd die ik mezelf gun voor de Bulova.

Het is wel een horloge wat ik graag aan mijn doos zou willen toevoegen … eens.

1 like

Klein beetje maar. Die arme kameraden daar mogen ook wel wat van ons kapitalisten. :wink:

Of was het een Italiaanse handelaar? :sweat_smile:

1 like

Jij weet allang om welke het gaat Jan :wink:

Ik doe een gokje en heb een max bedrag in het hoofd. We zien wel. :+1:t2:

1 like

Vandaag binnen gekomen :slightly_smiling_face:

12 likes

Ook goed bezig Bert. Waar heb je deze schoonheid gescoord ??

1 like


Afgelopen zondag was ik eerste viewer en kocht hem meteen . Heel zacht prijsje .

2 likes

Leuk model!

2 likes

Was niet thuis en kon niet meer controleren, maar hij is dus blijkbaar 40mm. Hij lijkt echter wel groter door de smalle kast randen en de wijzerplaat.

1 like

Ok. Zat daar ook naar te kijken, maar Lug to lugmaat zal ong 48 mm zijn. Ik zag dat er ook een 33 mm uitvoering van is, maar ben bang dat deze te klein oogt.

Bedoel je een 33mm heruitgave of het origineel? Ik heb een origineel die ik op bund draag, anders is hij inderdaad echt te klein.

1 like

Ik wil mijn verzameling gaan inkrimpen opzich niks geks aan , nu zit ik in dubio over mijn Poljot camel chrono deze is best wel zeldzaam zijn er 3000 van gemaakt en je kom deze niet zoveel vaak tegen…

7 likes

Lastig altijd. Kan een ander je niet echt mee helpen. Zeldzaamheid wordt vaak gebruikt als argument. Oplages van 3000 komen meer voor. Maar dit horloge niet vaak gezien inderdaad. Voor mij persoonlijk zou sterkste argument , of vraag zijn?

‘heb ik er nog een klik mee’.?

2 likes

Klik is er niet echt al vind ik het nog steeds een mooi horloge, staat eingelijk meer in de kast dan dat ik hem om de pols heb…

Soms denk ik een horloge te gaan verkopen om die reden.

Dan ga ik hem fotograferen en weer goed bekijken. Nog even om de pols.

Eigenlijk een heel mooi /uniek horloge, toch maar terug in de doos.
:wink:

2 likes

Dat heb ik nu ook eingelijk een mooi uniek horloge dat geeft bij mij ook de twijfel.

1 like