Ja die is leuk!
Racy!
Iemand omgeving Tilburg die mijn Vostok op de timegrapher kan leggen en evt kan afstellen? Ik heb het idee dat hij per dag 3 minuten langzaam loopt… Ook heb ik geen idee of de case dan nog 200m waterdicht is als hij open is geweest.
Ik heb ook een zwarte zonder rode details .
Te koop…??
Is nog mooier denk ik Bert. Rustiger. Ik had deze op licht bruine hagedis. Ook mooi! Tikje chique. Je kunt ook een bruine racing doen misschien?
Horloge is heel fotogeniek en genoeg bandjes die er mooi op staan .
Toch denk ik dat ik hem weg doe , merk dat ik meer naar een mooie Sturmanskie trek .
Er zijn er nog wat die ik op het oog heb .
Je gaat me toch toch niet na doen he Bert?
Onbewust
Zonder timegrapher kan je zelf ook al een heel eind komen hoor. Caseback open en kleine tikjes aan dat +/- hendeltje geven (met een tandenstoker bijvoorbeeld). Dan een weekje dragen en kijken of het hendeltje verder moet of iets terug.
De constructie van de Amphibia is zo, dat je de caseback er wel 100 keer van af kan halen en het horloge zal niks aan waterdichtheid inboeten. Zorg er voor dat je het ringetje weer goed stevig vastdraait en niks aan het handje. Welke Rolex doet de Amphibia dat na?
Ik test hem eerst via een, zal hem dan eens openschroeven. Met hoeveel richting de plus zal dat dan gaan? Hebben we het dan over een forse stamp of per halve millimeter?
Niet één denk ik
Niet eens dat. Ik zou met hele kleine tikjes beginnen. Is gewoon trial and error. Er is genoeg beeldmateriaal te vinden op YouTube. Probeer eens op “regulating a Vostok Amphibia” bijvoorbeeld.
Ik heb nog niet elke case, maar ook voor mijn pols is de 710 geweldig. Erg mooi en comfortabel. Niet te klein, niet te groot
710 inderdaad erg prettig om te dragen. 170 mooie brok staal met scherpe randen op de pols shark mesh dikke
Kan niet wachten op m’n smooth bezels. Post werkt niet echt mee.
Russian Post
Departed from local distribution center
06 August 2020, 22:39 102975, Sharapovo
Ik maak geen reclame maar deze was ooit van mij en als je een van de coolste en mooist dragende Amphibia’s wilt, de 470 kast, dan heb je hier een puntgaaf exemplaar te pakken!
TK: Vintage Vostok Amphibia 470
Pff. PostNL heeft mijn vaders Vostok teruggestuurd naar Rusland na hij te lang bij een postNL punt lag. Buren waren thuis overigens en ik was op vakantie