Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Spijtig en frustrerend. Heb dat eens meegemaakt met DHL en naar Duitsland terug. DHL stuurt geen e-mails en de verkoper deed dat ook niet. Was een onverwachte nalevering na een jaar.

Bij postnl herkent track en tracé het pakje, met Russische code, wanneer het in nederland is. Wanneer je dat in de gaten houdt vanaf je vakantie adres kun je wat regelen lijkt mij. Heb je nu niks aan helaas.

2 likes

Ik heb met Komandirskie geappt, die laten weten wanneer het terug is bij hun. Daarna knallen ze hem meteen weer richting NL.

3 likes

Even teruggekeken naar mijn leverduur. 25 .7 acceptatie post Chistopol. Ding dong deurbel ( die van mij) 11.8. Gisteren dus. 2 weken en 3 dagen onderweg. Onvoorstelbaar snel! :checkered_flag::checkered_flag::checkered_flag: Niet verwacht trouwens, was verleden jaar wel eens een weekje langer. :grin:

2 likes

Tijd om naar mijn werk te gaan.

12 likes

Thnx, hij is zeker nog puntgaaf en absoluut in top staat!

2 likes

T’is een mooie deze. Als er een andere bezel opzat dan had ik er wel belang bij :thinking:

1 like

Speciaal voor Jan :heart_eyes:

12 likes

Mijn dank is groot Anno! :grin::+1::+1::+1:

Memory lane!

Kom net thuis na een avondje oorlammen nuttigen met een stelletje landrotten. :wink: :clinking_glasses: :clinking_glasses: :beers: :beers: :+1:

6 likes

Altijd gezellig Jan :sweat_smile:

1 like

13 likes

11 likes

15 likes

Hij is wel lekker hoor :ok_hand:t3:

1 like

Thanks!

1 like

8 likes

Poljot aviator ca. 1997

10 likes

En alweer retour. Datum wisselt niet. Nu had ik ook liever een non datum versie, maar dan zonder datum venster. :wink:

Baal wel hoor, gelukkig heeft PayPal retour vergoeding. Al eerder succesvol gebruikt. (helaas) Maar anders had ik het waarschijnlijk niet eens gedaan. Horloge loopt verder prima.

6 likes

Balen Jan. Eerst lang wachten en dan dit😪

2 likes

Klopt, 2e keer in korte tijd. Lang wachten viel achteraf erg mee trouwens.

2 likes

Dat is jammer zeg :cry:
Kan het wachten weer opnieuw beginnen bah.

1 like