Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Sluit me aan bij de opmerking van @DeRaaf Anno. Beetje saai zou ik zeggen. Door de bijzondere uitschieters te verkopen, zoals Raketa en vostokeurope en de nieuw gekochte Poljots, blijft een wat homogene groep over. Vintage 3133 Sturmanskie’s en Vostok Amphibia’s met kast 420. Zowel vintage als nieuw. O ja 2 Electronica’s. Ben er heel blij mee. Zal wel eens een familie portret maken. :grin:

3 likes

Leuk! Bijzondere uitvoeringen! En perfecte conditie zo te zien Geoffrey.

4 likes

Maandag nog 2 erbij .
Laptop is ook vintage :sweat_smile:

7 likes

Gaat goed Bert! Ik mis nog een kenmerkende Sturmanskie hier. :grin:

3 likes

Ja , nog niet aan toegekomen .
De meest voor de hand liggende :joy:

2 likes

Bedoelde jij deze ook? :wink:

Redelijk goed te vinden hoor.

4 likes

Ja die , er staat er ook 1 in de blauwe hoek .

2 likes

Update 31659 service:

Loopwerk zit weer in elkaar:

Timegrapher voor service:

Liep nog uitstekend was mijn ervaring.

Timegrapher na service:

Geloof dat ik blij mag zijn met het resultaat, in mijn ogen ziet het er erg goed uit. Heb in ieder geval het gevoel geen verkeerde beslissing te hebben genomen wat de service betreft.

Nu wachten op de wijzers en de kast die terug moeten komen van de lume man.

8 likes

Toch prettiger om hem weer gemonteerd te zien denk ik. En loopt goed he.

4 likes

Is inderdaad een goed gevoel. Deze hele service heeft me duidelijk gemaakt dat ik toch een stuk emotioneler verbonden ben met dit horloge dan ik dacht.

Ik heb dit horloge als enig “fun” dingetje gekocht van de kleine erfenis van mijn moeder, rest is opgegaan aan dingen als nieuwe wasmachine, koelkast en wegwerken van kleine roodstand bij de bank.

5 likes

Let even op dat de lift angle van Vostok uurwerken aanzienlijk lager is. Ik dacht 43 of 42 graden.

Dit is een Poljot. Ik geloofde dat die op 52 graden zitten, blijkbaar is dat 51 graden.

2 likes

Bijna klaar!

En wat issie vies!

11 likes

Strak afgeregeld zeg :+1:

4 likes

Zojuist aangeschaft.

13 likes

Strakker als dit gaat denk ik moeilijk worden. Navraag gedaan naar hacking functie en quickset datum, dit werkt allemaal zoals het hoort. Chrono functie kan pas goed bekeken worden als de wijzers terug zijn, maar heb er vertrouwen in dat dat ook wel goed komt.

4 likes

10 likes

Idd Jan, niks op aan te merken hoor. :joy:

3 likes

Heerlijk toch, goede keus met goed resultaat!

2 likes

Deze pronkstukken heb je stiekem voor mij achtergehouden zeker @Geoffrey eoffrey :heart_eyes:

Met name deze. Is haast niet te krijgen.

6 likes