Nee hoor anno. Staan gewoon op de groepsfoto.
Heb ik nooit gezien
Net deze gewonnen op de baai!
Maar… ik dacht even een 470 kast te hebben gekocht maarrrrrr dit lijkt me een 100! Ook leuk, ik heb alleen amper 22mm bandjes…
Leuk horloge hoor. En bandje gewoon zelf maken. Heb je er weer een hobby bij
Mooie Bas! Blauwe met datumvenster! 100 kast draagt ook prima.
Ik heb nog wat nato’s in 22 als je wil?
Volgende paard ook maar geborsteld en verzorgd. Eerste foto is voor het poetsen daarna het resultaat! DSC_5163|690x388
Есаульские — Yesaul’s (yesaul — in pre-revolutionary Russia: officer rank in the Cossack troops, the first after the ataman, corresponding to the captain in the infantry, as well as a person holding this rank)
Wat een verschil zeg
Heeft iemand hier ervaring met www.russian-watches.info als het over vintage horloges gaat? Hebben best wat mooie online staan. Misschien te mooi, ik weet het niet. Wellicht heeft iemand hier een idee over de betrouwbaarheid.
Eventueel andere betrouwbare websites voor bijvoorbeeld vintage Raketa’s? Alvast bedankt
Dit is een heel interessante Bill! Mijn vader had paarden. Heb heel lang geleden kozakken zien paardrijden. Soort circus. Onvoorstelbaar hoe goed die zijn!
Ook vaak naar gekeken. Wel aan de prijs lijkt mij. Maar als er ook goede service achter zit is dat een meerwaarde. Geen ervaring met hen helaas.
Update, inmiddels lees ik dat anderen een slechte ervaring hebben.
Wel met poljot24. Goede ervaring dus. Maar die heeft er nu maar 1.
Ik heb even gekeken, maar ik zie volgens mij veel fantasie wijzerplaten en te dure Vostoks. Deze shop zou ik persoonlijk links laten liggen.
Voorheen had je op Ebay een betrouwbare Raketa verkoper, Samun, maar die zit er niet meer volgens mij.
Niks kopen bij www.russian-watches.info , ik heb drie maanden lopen klagen bij PayPal om mijn geld terug te krijgen onbetrouwbaar verkoper geen contact meer mee krijgen als het bedrag binnen is.
Niks kopen bij www.russian-watches.info , ik heb drie maanden lopen klagen bij PayPal om mijn geld terug te krijgen onbetrouwbaar verkoper geen contact meer mee krijgen als het bedrag binnen is.
koop er niks je wordt opgelicht
Ik vond een aantal ‘vintage’ horloges er ook wel erg goed uitzien. Te mooi om waar te zijn, is meestal ook…
Dank voor je input