Met als kenmerk dat er altijd 4-88 op de chrono bridge staat. Of was het nu 4-87? Ben het even kwijt.
@Bert59
Ik zie dat je vaak vragen hebt over de Poljot chronograph 3133 en varianten.
Er is een verzamelaar uit Canada op WUS (Steve), nu niet meer zo actief, die alles op een rijtje heeft gezet op zijn website. Helaas meldt deze website al enige tijd dat het binnenkort weer live gaat. Maar er is een manier om toch alle pagina’s met alle mooie Poljot 3133 varianten te bekijken. Type dan het volgende in bij Google:
site:polmax3133.com
Je krijgt dan een lijst met links naar de afzonderlijke pagina’s van zijn oude website.
Een mooie start is deze pagina:
http://polmax3133.com/history.html
Deze variant is volgens mij nooit zo verkocht. De interne bezel wordt dacht ik de sports bezel genoemd.
Deze komt bij Geoffrey vandaan en zou volgens hem een sportivine zijn. Meende dat hij toch een van de grootste verzamelaars is/was hier
Of deze zo ooit verkocht is weet ik niet, maar heb ze wel vaker gezien volgens mij.
Ik zie ze vaak genoeg in deze configuratie, echt zon jaren 2000 item.
Welkom hier, en smaakvolle combi!
Ik gebruik deze links ,
https://www.watchuseek.com/threads/show-your-3133.588799/page-84 , plaatjes kijken

Hoogste tijd weer voor een echte desert shield.
Deze topic is van Polmax3133 aka Steve en later heeft hij dit op zijn website gezet en telkens bijgesteld met nieuwe/aangepaste info.
Eens even goed wezen zoeken. Er zijn 3133’s met grijze dial op de markt gebracht met een 3133 ipv 31659 en chrome case ipv RVS case. Mijn vraagteken is de dial met logo omlijnd met strake zwarte lijnen. Bij mijn weten staat deze bekend als niet origineel. Tenminste als het uit de jaren 80 en begin 90 zou moeten komen. Of heb ik het mis?
Originele logo
Vergelijk maar…
Deze heeft alle kenmerken .
Logo strak omlijnd en een hoop markers uit de piko ( uit het midden ) deze staat op de baai …
Tja Hans, zover rijkt mijn kennis nog niet
Misschien dat @Geoffrey hier een antwoord op kan geven. Daar komt deze nl vandaan.
Trouwens, wel leuk dat je ze hier laat zien, want ik heb het idee dat dit type horloges nog te weinig hier voorbijkomen. En dat mag best wel, want ook deze twee zijn erg mooi.
Voor mij klopt deze ook gewoon. Heeft een sportivine bezel. Wijzerplaat klopt zeker. Zie maar is het verschil met de wijzerplaat die Hans aanhaalt. Horloge zou idd begin jaren 90 zijn. Geen rvs case.
Een Vostok Amphibia.
Mooie Horloges voor al de 710406
Inderdaad Amphibia want dat staat er op. Rvs staat er op en 200m waterdruk bestendig. En vrij modern aan de uitvoering te zien. Misschien een kleine serie of niet orginele toeleverancier? Wel een leuk ding.