Pas geleden uitgebracht door komandirskie.com, gebaseerd op een illustratie
https://komandirskie.com/catalog/aksesuary/aksessuary/kryshka_zadnyaya_6/
in ieder geval geen miskoop voor 2,50 ,ga even kijken op welke horloge ik het zal plaatsen .
Ja inderdaad dan ben ik goed koop uit op de snuffelmarkt .
Thnx
Bedoel je die rechtsboven of onder in het midden. Ik weet eerlijk gezegd de juiste tyoenummers niet maar het zijn beiden geen 710406 volgens mij.
midden onder
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Dat we hier veel Boctok Amphibia’s in allerlei fantastische varianten zien voorbij komen is gezien het gemak waarop je onderdelen kunt bestellen om je eigen fantasieën op los te kunnen laten vrij logisch. Ook is de Poljot 3133 een geweldig uniek en daarnaast een steeds zeldzamer horloge met hoge verzamelwaarde. Maar de Russische horloge manifactures (Zarja, Slava, Zim, Poljot, Raketa, Chaika) hebben de afgelopen 70 jaar een onschatbare hoeveelheid verschillende horloges geproduceerd, veelal met eveneens een unieke uitstraling. Geloof dat @BroederBill inmiddels druk bezig is met aan aanboren van deze onuitputtelijke bron als ik de foto’s zo af en toe zie voorbij komen. Manifactures die in hun eigen tijdsgeest unieke modellen produceerde wat het verzamelen zeker waard is.
Trekt zijn .50 uit de kast
Mooie Zaria!
Hopelijk niet irritant mijn bijdragen? Dirk
Anders even aangeven…
Nogal. Ik zie dingen die ik niet heb.
Integendeel, zeker doorgaan.
Heel mooi