Schaamteloze crosspost, maar even ge-edit (poging tot dan, haha). Zo’n paratrooper zit ook wel lekker op een divertje van Vostok.
Nice
Waar haal je zo’n bandje vandaan?
€ 1,68 51%OFF | 20Mm 22Mm Voor Nylon Samsung Galaxy Horloge 46Mm 42Mm Gear S3 Band Actieve 2 40 44mm Sport Band Voor Amazfit Samrt Horloge Nylon Horloge
Alstu, ik haal ze gewoon bij Ali en de kwaliteit is best wel dikke prima!
Ik heb een nieuwe Komandirskie. De wijzerplaat is mooier dan ik had verwacht. Niet echt een sunburst, maar iets van parelmoer blauw. Heb er een universele Amphibia bezel op gezet. Helemaal blij.
Het horloge stopt helaas af en toe. Sinds maandag om de pols en helaas elke dag raak. Als ik het horloge even een tikje geef of heen en weer schud, dan gaat ie weer lopen.
Weten jullie misschien wat het probleem kan zijn? Uiteraard is het horloge elke ochtend gewoon goed opgewonden.
Nice Batman!
Ziet er goed uit!!!
Volgens mij is Vostok weer blauwe in plaats van groen blauwe wijzerplaten gaan maken!
Alhoewel wat je natuurlijk ècht wilt is de oudere sunburst versie
Nu ik een supermooie 270 met sunburst blauwe scuba dude wijzerplaat heb gescoord, mag deze weg…
Russen zijn eigenwijs, sommigen moeten in het begin een schop krijgen willen ze het snappen dat ze moeten blijven lopen. Je moet even geduld met ze hebben en vooral blijven schoppen, gegeven moment hebben ze het door en worden ze je beste vriend.
Zo, gave mod man. Die is heel goed gelukt zeg (en spreekt me heel erg aan blijkbaar)
Thanks, altijd leuk om te horen.
Helaas geen zonnetje vandaag, dan komt ie nog mooier uit.
Je hebt hem nog steeds!
En bij herhaald niet meelopen in de pas… Novitsjok
Yep en gaat ook niet meer weg
Loopt al jaren perfect binnen de 3 sec afwijking pd!
Deze plaat is soms groen soms blauw, heel aparte kleur. Ik ben er wel wijs mee! De wijzerplaat van jou is ook erg gaaf.
Blauwe platen rondje doen?
Deze is best cool!