Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

De 100 kast is bijzonder prettig om te dragen herinner ik me. Ziet er zo ook goed uit.

2 likes

10 likes

Hoi Andre, staat hem goed hoor
Is zo’n 170 kast groter dan een 150?

1 like

Nieuwste aanwinst

10 likes

Bijzonde Ruhla. Leuk ding!

Mooie kleur, en zie ik het nu goed dat het een vol stalen kast is? Altijd lastig te zien op foto.

Hoi Marijn,
De 150 loopt wat ronder af, eigenlijk een 090 waar de bandaanzet die normaal verborgen is uit gehaald is.
De 170 heeft dezelfde afmetingen maar oogt veel dikker doordat hij naar de bandaanzet niet afloopt.
De gaten voor de pinnen zitten erg laag en aan het uiteinde van de kast.
Hierdoor heb je snel doorkijk tussen de kast en de band. ( Helemaal met smalle polsjes zoals ik heb )

Ze zijn wel echt netjes afgewerkt hoor, met een mooie brush en een gesigneerde kroon maar het is echt wel een beste brok staal.

1 like

Vostok vrijdag!

10 likes


Tuurlijk !

10 likes

Scuba’s! :grin::+1:

2 likes

leuke kast die 710. in het begin kon ik die visueel niet appreciëren - maar het is eigelijk een soort Turtelski !

2 likes

Welke insert is dit? Die is niet plat toch?

Aaaaah hier moet ie dus. Stond al bij ‘wat dragen we vandaag’. :man_shrugging:

11 likes

Oh ja dan snap ik het “brok gevoel” ik heb zelf vrij forse polsen maar vind een 150 ook al fors (niet te fors overigens, maar groter moet het zeker niet worden)
Banden die op 150 kasten goed werken (ook met die lage pin aanzet) zijn Isofrane achtige banden en grove canvas banden. die vullen die lege ruimte mooi op.
Ik denk dat zo’n cotton Barton ook goed zal staan op dergelijke kasten.

Daar komt het inderdaad wel dicht bij in de buurt!
:slight_smile:

Deze

1 like

De 150 is letterlijk een 710 met “afgezaagde” lugs.

1 like

Volgens mij bedoel je een 090 toch?

The 150 is a 090 without hooded lugs, the dimensions are identical.

1 like

Ah! Kan ook maar ergens in mijn hoofd speelde de 710

1 like

:facepunch:

12 likes