Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

dit klokje is onderweg vanuit Kiev, Oekraïne

12 likes

Geinig, ziet er uit als iets custom made?

2 likes

Dat lijkt er inderdaad wel op dat het een custom made is, ik vond het wel apart :innocent: :wink:

2 likes

Bijzonder horloge. Erg leuk!
Die speelkaarten zijn erg fijn en strak geprint lijkt mij.

1 like

Dank u wel :+1: , en het lijkt inderdaad mooi geprint zo op de foto… :face_with_monocle: , even afwachten een update volgt met een wristshot :sunglasses:

2 likes

Is dat de Molnija 3603? Lijkt op mijn Buran Sibir

1 like

Uhhmmmmmm ik heb echt géén idee welke Molnija caliber dit is :face_with_head_bandage:

Zou hem zelf niet zo gauw kopen, maar het is wel een heel leuk en apart horloge. Mooie scherpe print ook trouwens. Ben benieuwd naar een wristie :+1:

1 like

well i did :wink: - check :+1:

scherpe print - check :+1:

leuk en apart - check :+1:

wristie … on tha way :ok_hand:

Echt cool deze :+1:

1 like

Bedankt Drex :ok_hand: :+1:

1 like

11 likes

Dit is hoe ik mijn Scuba dude voor ogen had! Beetje door invloed van FransT. Echt een super leuk ding! Ik heb het leer van de nato en de metalen delen ook bewerkt met scotch brite voor een gedragen look.
En de horlogekast vind ik ook helemaal super!
Was echt makkelijk te doen :slightly_smiling_face:

13 likes

Ziet er mooi uit zo , veel draag plezier ! :ok_hand:

1 like

Mooi gedaan, een brushed 710 is imho mooier dan zo’n glimmende kast :+1:

1 like

N.A.
Pobeba Samara USSR .

16 likes

Heel gaaf! Zo moet hij zijn! P.s maken ze ze tegenwoordig weer met de “boxed” datum?

Ik ga het binnenkort zien, heb een nieuwe dude incoming waar het wel op de foto staat.

Wauw :star_struck:

Ik zeg: gelukt!!! :+1:

Inderdaad een Molnija. Dit caliber wat van oorsprong uit de Molnija zakhorloges komt zijn heel goed bruikbaar voor onder andere polshorloges. Voor dit uurwerk zijn op de baai veel passende cases te koop (ook Panerai). Wel een fors formaat op je pols hoor. Mooie van dit caliber is dat het goed is te onderhouden voor beginnende horloge freak.

7 likes