Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Ja zie het nu. Deze loopt gewoon scheef naar beneden

Ik zal die 2 eens samen op de foto zetten later deze week.

1 like

Zal er ongetwijfeld heel anders uitzien :sweat_smile:

1 like

Helaas, ja was op eerste gezicht. Heb niet doorgeklikt. Maar verraste me hoeveel er waren.

2 likes

Deze Poljot Luftwaffe staat op de nominatie om het huis te verlaten. Eventueel een ruil voor een andere Russiche chrono zie ik ook wel zitten, mits gelijkwaardig aan prijs :wink:
Zijn er niet zoveel van en op Ebay aardig aan de prijs voor een mooi exemplaar.

9 likes

Poljot Buran Sibir weer om, er is een nieuw bandje in de maak bij Ko! Zeer benieuwd!

10 likes

12 likes

Vandaag zou me horloge afgeleverd worden , om 8.30 uur is het horloge afgeleverd volgens Ukrainepost en 17track . Prachtig zou je zeggen maar er is niks afgeleverd …
Postnl gebeld , adres klopte niet volgens dame van postnl ., meneer pakketje is terug gestuurd …maar er staat waar ik kijk : afgeleverd …
Contact gezocht met verkoper , je raadt het al : pakje is afgeleverd … moe word ik er van .
Ondertussen heb ik nadda . Btw er is ook niks afgetekend .
Als het pakje idd terug gaat dan kan ik dit niet volgen omdat het "afgeleverd "is .
Ben ondertussen flink verstiert temeer omdat de verkoper lijkt te zeggen "zoek maar uit "
Wat nu , afwachten of meteen al contact zoeken met p/p ?

2 likes

Adres op pakje klopte dus niet. Dat kan, type fout verkoper? Verkoper heeft status afgeleverd doorgekregen. Logisch, want dat zit nu in het systeem. Ik zou verkoper melden dat het retour onderweg is. En of hij het weer wil sturen. Betaald via PayPal? Ook melding daar maken. Wanneer hij niet meer levert kun je dat claimen lijkt mij.

Wel flink balen natuurlijk. Zeker met die trage post van tegenwoordig. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

31 dagen om precies te zijn …
Maar wat mij niet bevalt is dat ik niet de t/t van de terug reis heb .
De reacties van de verkoper waren aldoor van " ik weet van niks " het is afgeleverd .
Ja snap zijn punt maar dan moet hij toch begrijpen dat ik wel graag wil weten wat en hoe de retour zending gaat . Als hij het ook niet kan volgen dan ga ik daar niet meer op vertrouwen ,
vanwege ze eerdere opstelling .

2 likes

Heb soortgelijk iets meegemaakt. Buran gekocht via Chrono24 uit Oostenrijk. Verkeerd horloge gekregen. Terug gestuurd naar verkoper en hij zou het goede horloge opsturen. Je raad het al, hij krijgt netjes zijn horloge terug en mijn horloge blijft ergens hangen. Geen schuld van Postnl maar van Eurodis een transporteur waar men in Oostenrijk veel mee werkt. Die levert het pakje hier in Nederland af bij een distributiecentrum en de verkoper krijgt bericht dat het is afgeleverd. Hoop gesodemieter gehad.

Uiteindelijk via Chrono24 bemiddeling nadat horloge weer retour was richting Oostenrijk, terwijl ik contact heb gehad met Eurodis en die zij: Ja meneer uw pakje ligt inderdaad hier en er staat verkeerd adres op. 2 x mijn adres gegeven en ze presteren het nog om het weer retour te sturen. Uiteindelijk, nadat verkoper horloge weer terug had gekregen, mijn geld ook weer terug gekregen.

Ik had gelukkig een eerlijke verkoper, maar blijft kut. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat het leveren vanuit Oostenrijk zo lastig is. Vele vreemde landen nooit problemen gehad. :smiley:

Hopelijk komt het goed Bert :+1:

2 likes

He bah @Bert59 dat zijn nare dingen!
Ik heb het ook weleens gehad met een Vostok Banana uit Wit-Rusland die ik mbv google translate had gekocht op Een Wit-Russischw “marktplaats”… bij een niet Engels sprekende verkoper waar ik met Western Union betaald had…

Werd keurig door de verkoper nog een keer, zonder extra kosten, verstuurd!

3 likes

In dit geval gaat het om 60 dierbare eurie s . Het is meer het nare gevoel . 4 weken terug naar Ukraine en dan weer naar mij 4 weken pffff

2 likes

9 likes

Heel vervelend Bert!

1 like

Dat is inderdaad wel een beetje kak ja… :frowning:

1 like

Zoals hij het verstuurde lijkt het kopie van het verzendlabel te kloppen .
Snap er net als hij niks van . Ik denk dat het label op het pakket beschadigd geraakt is .

9 likes

Omdat ik erover nadenk om voor wat anders te gaan heb ik besloten dit trio binnenkort in het blauw te zetten. Voor nu toch nog ff een show foto :slight_smile:

8 likes

Kan ook heel goed.