Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

17 likes

Een folder gekregen / overgenomen van @Stem03 .
Het is een folder van Volmax , uit Rusland in het Engels . meegenomen door Steven .
39 pagina ’ s op sjiek papier .
Mocht wat kosten … in de folder staan Aviators geproduceerd door Volmax .

10 likes

http://www.aviatorwatch.ru/download/Sturmanskie2013.pdf
Dit net gevonden , leuk :slightly_smiling_face:

2 likes

16 likes

Grote rode Cornavin met Raketa uurwerk

18 likes

Wow! Prachtige kleur!

1 like

Oeps Bert :flushed:

1 like

Deze op Ebay gescoord voor een mooi prijsje. Vindt hem wel mooi vanwege de welbekende kast :wink:

22 likes

Goede vangst Anno! Leuk horloge, mooi naast de chronografen met dezelfde kast.

1 like

Mooi! Ik wil ook nog eens zo’n zilveren/witte Aeroflot :airplane:

1 like

Ja dat dacht ik ook Jan. Kast vindt ik wel prettig dragen met dit formaat :smile:

Zag deze toevallig van de week op Ebay staan Mark. Had hem als favoriet opgeslagen en vandaag kreeg ik een voorstel van de verkoper. Tja toen kon ik hem niet links laten liggen :wink:
Ben wel benieuwd

2 likes

Zit net op eBay.com te kijken. Staan er best wel wat. Op eerste gezicht mooie exemplaren voor heel redelijke prijzen.

1 like

Ik zoek altijd maar wat omdat ik nog niet op de hoogte ben van alle modellen :flushed: Zie dat ze ook in het zwart zijn :sweat_smile:
Was misschien ook wel wat geweest. Ik heb er trouwens 95 euro voor betaald, dus in lijn met andere aanbieders. Ze hebben allemaal wel een service gehad. Of zou dat een typisch verkoop praatje zijn :wink:

1 like

Ziet er goed uit zeg!

1 like

Tsja, daar heb ik ook twijfel over. Dat roepen ze erg vaak en heb wel meegemaakt dat een bepaald horloge met beurt slechter liep dan een zelfde model zonder die claim. Maar als de prijs goed is, en hij is echt mooi, kun je altijd een beurtje laten geven.

1 like

Deze Slava maakt zo te zien ook gebruik van die kast :thinking:

5 likes

Mwoah, wellicht ben ik wat kieskeuriger geworden de laatste tijd, maar dat wat er nu op staat vind ik matig.
Die van Anno ziet er netjes uit.

De zwarte heb ik al.

11 likes

Dank je Yannick. Ben zeer benieuwd.

1 like

Nee, deze lijkt er wel op, maar is niet dezelfde. Mist de verlaging/richel vlak bij de bandaanzet.

1 like

Deze lijkt wel wat op een Poljot Wecker horloge. Toch weer heel anders dan de witte dial uitvoering :wink: