Vandaag is de verjaardag van Joerie Gagarin! Hij zou 87 geworden zijn.
Iemand nog een mooie Shturmanskie Gagarin om de pols? Ikzelf de Sportivnie, het gymnastiekleraren-horloge waar zijn horloge op is gebaseerd.
Vandaag is de verjaardag van Joerie Gagarin! Hij zou 87 geworden zijn.
Iemand nog een mooie Shturmanskie Gagarin om de pols? Ikzelf de Sportivnie, het gymnastiekleraren-horloge waar zijn horloge op is gebaseerd.
Gefeliciteerd met onze held. Je moet maar durven met de wetenschap dat voor jou het alleen maar is geprobeerd met honden en apen.
Da’s toevallig Dirk, ik hoorde echt net een paar minuten geleden dat ik mijn geboortedag deel met Joeri G inderdaad! Nooit geweten. Hij ook niet trouwens
Ja ik leef nog haha, drukke tijden met school dus hobbies zijn jammer genoeg een beetje op de achtergrond gedoken. Er is gelukkig altijd wat tijd om te bewonderen om wat er om de pols zit.
Edit: zie dat je aan de beurt bent voor de seagull. Veel plezier ermee man!
Poh, mooie set hé!
Nou wat toevallig, поздравляю! Fijne verjaardag enne, je kunt het slechter treffen. Vanavond aan het watertje.
Van harte gefeliciteerd!!
Een slava, een hele tijd geleden eens in een rommelwinkel in Brussel gekocht. Lang heeft het niet getikt, de ‘rubbere ring’ van de caseback is beginnen smelten op een zomerse dag en heeft het quartz werkje vast laten lopen, denk ik. Desondanks toch een paar dagen plezier aan gehad :).
Huub gefeliciteerd , nog vele jaren in goede gezondheid !
Ja Huub gefeliciteerd jongen
Van Harte knul!
Ohhh, maar dat is heel Russisch hoor!
Zo een raketa big zero kom ik voor weinig tegen op ebay. Waar moet ik op letten?
Lijkt me wel tof. Zijn er ook quartz versies van (ben ik allergisch aan)
Nieuwe raketa’s zijn heel erg duur - daarom verschiet ik wat van de lage prijzen.
Dank allemaal voor de felicitaties! Hartverwarmend
Pas op! Zitten behoorlijk wat neppers tussen. Maar gelukkig zijn ze vrij makkelijk te herkennen. Zie: https://vintagewatchinc.com/ussr/raketa/big-zero/
Dit is mijn echte