Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Even de achterkant eraf en kijken of er een 3056 in zit, ik vermoed een 2356?

5 likes

Poljot Buran Mig 29 .
Dit type kast heeft een bandaanzet van 20 mm en zit dan ook heel lekker . Bandje is van Stowa .
Verleden jaar gekocht bij Julian en loopt op de seconden . Na pak weg een week geen afwijking !
Bouwjaar rond 1990 .

14 likes

Mooi zeg!

2 likes

Ja Dirk mag graag bouwen. Hij maakt vast weer een mooi horloge van de " Russische ellende". Maar goede actie hoor.:+1: :wink:

4 likes

Goedemorgen,
Vandaag de Rekord Standard:

10 likes

Ik heb nu zelf twee Vostokjes, maar ik vind ze ‘te braaf’, ‘te rustig’.
Ik zoek nu een leuke russisch horloge met een leuke print, of een leuke logo. Zag laats een leuke horloge met CCCP erop, en een leuk model met de Russische ster erop. Super geinige dingen.

Zijn er forumleden met een leuk model?

PS. dit zijn mijn twee vostok horloges.

9 likes

:ok_hand:mooie band ook, waar heb je die vandaan ?

1 like

Mooi! Mooie kastvorm en band combi, vooral die blauwe.

Ben persoonlijk niet zo wild van die uitbundige plaatjes horloges. Met uitzondering van de prachtige grafische kunstwerken van vooral vintage Raketa.ca 80 ger jaren.

4 likes

Dankje, persoonlijk ben ik juist geen liefhebber van rubber, bij horloges, en heb daar een mesh band voor besteld. Ze beide hartstikke mooi ja, ben er echt blij mee. De blauwe is tevens ook mijn eerste Russiche horloge (aangeschaft via dit forum).

2 likes

Mijn Desert Shield en de KGB plaat van mijn neef.

15 likes

Dank je :blush:
Aliexpress

2 likes

kijk zo eentje is wel gaaf ja haha, prachtig.

2 likes

Ik ga vandaag nog even door op het Raketa thema:

12 likes

Heel fijn klokje! Hier de iets grotere 30 Jewel variant met paars/blauwe wijzerplaat. Dit is nog een beetje te zien als je in het juiste licht staat, maar moeilijk te vangen op een foto. Rare aan dit horloge is dat de kroon naar boven moet worden gedraaid om te openen. Ben ik even mee bezig geweest voor ik het doorhad… :joy:

15 likes

Een Slava ter afwisseling!

17 likes

Wat een mooi ding!

2 likes

Die Russen hebben wel gevoel voor humor :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Even onder de aandacht brengen hier, want Russen verkopen gaat nog altijd moeizaam :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bij interesse pm, kunnen we mss nog wat aan de prijs doen :+1:

Humor op Vostok fb groep.

“Absolutely gutted with myself.
I didn’t realise my Amphibia bracelet wasn’t clasped properly when I got out of the car and it fell onto the driveway.
It was like it all happened in slow motion. I nearly wept when I saw the damage :cry: Heartbreaking.
Anyway, can anybody recommend a company that can repair the driveway?”

7 likes

12 likes