Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Die is echt leuk Bert. Lekker vintage digitaal! :+1:

2 likes

Ja als het klopt een 80s :slightly_smiling_face:

2 likes

Jazeker, vandaag niet reageren is bij de Russinnen zeker geen optie. Er zat hooguit een paar minuten tussen en kreeg al direct de volgende reactie.
afbeelding

5 likes

Lief hè! :blush:

2 likes

Zdravstvuyte tovarishchi,

Kunnen jullie me helpen?
Thanks alvast :pray:t3:

https://www.horlogeforum.nl/t/vostok-wijzers/322275/2

4 likes

к сожалению не товарищ. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ja ze zijn mooi toch? Hier nog eentje :hugs:

15 likes

Echt prachtig horloge is het ja.

1 like

Ik zoek al een tijdje naar deze Poljot, maar wat een prijzen vragen ze er voor zeg :triumph:

Maar deze is ook leuk en een stuk betaalbaarder :hugs:
raketa

12 likes

Even opletten met de secondewijzer, die is vaak vervangen bij deze modellen.

Die Raketa komt volgens mij wel af en toe voorbij voor schappelijke prijzen. Mooie plaat heeft die, als asfalt.

8 likes

Bijzonder geval Bert, loopt ie altijd precies 7 uur? :thinking:
Straight forward uurwerk, duurzaam en goed te servicen. Zie mijn post van vorige week dinsdag :wink:

4 likes

Ja 7 uur en dan stopt hij er mee :sweat_smile: Ik heb tremoren aan me handen ( trillen ) dus kan zelf niks , heb hem ook niet open gemaakt om die reden .

2 likes

Ze vragen mij net wat teveel voor die Poljot. Zo graag hoef ik hem nou ook niet :sweat_smile:

Die Raketa is een ander verhaal. Die ga ik maar eens bestellen. Gewoon leuk ding met frisse kleuren op de bezel :+1:

1 like

Wat is net teveel? Soms komen ze voor onder de €200 voorbij.

2 likes

Die ik tot nu toe gezien heb lopen richting 300 euro :flushed:

1 like

Een paar goed gelukte plaatjes van vorige week :nerd_face:

15 likes

Klopt, die Poljot heeft gek genoeg een forse waarde. Zie ze inderdaad nog wel eens voorbij komen voor veel geld. Zijn wel stoere horloges. De Raketa is er één van een serie toch waar deze ook onder valt?
afbeelding

8 likes

Zou er heel goed van afgeleid kunnen zijn, maar zoveel weet ik niet van Raketa’s Dirk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zeldzame Russische horloge Poljot Amfibie Exclusief | Etsy

Je heb deze maar dan is het toch mindere kwaliteit …

1 like

Jammer.

1 like