Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

bedankt … nu nog de webshop weten zijn :slight_smile:

Even geduld

Er zijn ook nog paratrooper platen, maar daar hangen parachutes aan geloof ik! Edit: volgens mij is dat die eerste link.

2 likes

Voor de nieuwe versie zoals Bas krijgt, of de reisseu van de orginele zoals ik net liet zien?

1 like

ik heb een tijdje deze gehad.
eigenlijk heb ik toch spijt dat ik hem heb laten gaan…
Als ik me niet vergis was de boot een Kutzensov en het vliegtuig was een MiG-29K of een Su-33
linkje

11 likes

die nieuwe van bas (met rvs kast) ben ik te laat. dat was een forum-horloge van WUS, meen ik.
de reissue was ergens in wit-rusland een website’tje?

1 like

Jazeker. Zal even zoeken.

2 likes

Deze is niet van mij, maar twee antwoorden in één, een Slava met luchtmacht thema.

9 likes

http://technochas.ru/

Deze was het in 2019. :slightly_smiling_face:

2 likes

Wat een Rus is dit, ZO blij mee!
wauw

23 likes

Mooi horloge , ik zal het maar niet tonen aan mijn vrouw. Ze is gek op romeinse cijfer klokken.

2 likes

Beetje een Citroën DS vignet gevoel in die scherpe puntjes. Heeft wel wat.

2 likes

Echt een beauty! Mooie foto’s ook. Staat hier hoog op het verlanglijstje.

1 like

Zal ik er dan in het kader van andere merken even een Luch tussendoor gooien?

16 likes

Mechanische dress Black Samara Pobeda ZIM legendarische USSR Vintage , Sovjet polshorloge voor de man .
Moet wel service hebben loopt maar 7 uur en dan stopt hij er mee … :see_no_evil:
Dit is een 36 mm horloge .

13 likes

Dank

1 like

Vandaag feestdag in Rusland boy’s. Al een :tulip: :hibiscus: gekocht voor moeders de vrouw?

13 likes

Dit is echt een mooi ding :ok_hand:

2 likes

Ha ha, ik hoorde het vanmorgen. Moest gelijk aan jou denken met die Russische “roots”. Nee mijn vrouw is pas jarig geweest, ze staan nog. Je moet ze ook niet over voeren. :wink:

2 likes

Jan zag deze staan , toch maar even besteld , heads only wel iets beschadigd maar voor 50 $ incl. verzenden kon ik hem niet laten lopen .
image
Was niet van plan wat te kopen maar dit vind ik wel een leuk horloge .

6 likes