46 nu. Als een recente foto zie klopt dat wel.
Wat wel leuk is zijn vader helpt hem ook op de zaak . (de oude Kampmann …)
Zo hoor je nog eens wat. Wel gezellig en handig denk ik. Hij had 10 jaar geleden zo’n wit hondje. Stond voor de gein ook in de webshop bij accessoires of zoiets. Stond er bij: " niet te koop" .
Ik had die blauwe propaganda boekjes van de ussr.
De rechtse dus.
Nog uit mijn school tijd. Ik had er een dubbel en aan hem opgestuurd. Vond die leuk! Toendertijd mijn eerste Russische horloges daar gekocht en prettige contacten gehad. Altijd nog eens van plan hem op te zoeken. We reden vaak langs München voor vakantie.
ik heb het ook wel eens, ik bewaar soms te veel dat het wel eens mis gaat hup in een doos bij het vuil, je ziet soms gewoon niet meer wat je hebt.
Tussen alle mailtjes en Teams gesprekken door…vandaag 24 uurs Raketa met 2623 Baltika kaliber. Even om dit Vostok draadje af te wisselen
Hooooo, dat kan niet de bedoeling zijn! Niks tegen Vostoks hoor, maar er is zoveel méér in de USSR wereld
Daarom heb ik vandaag deze om.

Mooi! En waar blijven de slava’s?
En Electronica 's? Bas @BG1 heb je de NA al binnen?
( mooie nieuwe avatar!) Ik kon je eerst niet vinden.
wat is die webshop weer? ik blijf het toch zo leuke dingetes vinden
Goedenmiddag, lees dit forum met veel plezier, veel kleuren en afwisseling en vaak relatief goedkoop.
Wat ik mis is bij de militaire wijzerplaten is de luchtmacht versies, zie veel tanks, duikers en onderzeeboten maar geen straaljagers etc,
Maar er zijn er in uw voorraad natuurlijk wel, ben een luchtvaartman vandaar. Ben benieuwd.
met vriendelijke groet
Jaap Balder
Ja! Ik denk ik wissel weer eens! Blijf dit mooi symbool vinden, beetje Vitruvius mens ook.
Zeg @Dotx wat vind jij ervan?
De Elektronika gaat een dezer dagen op de post en dan een weekje of drie wachten.
Dag Jaap, welkom hier! Ik heb geen dial s met plaatjes. Die zijn er zeker, en veel bij vostok. Heb wel luchtmacht chronografen. Orgineel, een voor burgers en een echt militaire versie.
Die zijn grijs. Goede luchtmachtkleur denk ik. Zie paar posts terug. Op het blauwe boekje gefotografeerd.