Klopt! Juri dan.
Die man moet toch ook al 80 zijn ondertussen?
Hij is jong begonnen.
Juri en Julian zaten allebei in München, Julian nog steeds in ieder geval, die kennen elkaar persoonlijk natuurlijk.
Heb je hier een model naam voor me ?
Volgens mij staat daar Komandirskie in cyrillische schrijfletters. Maar ik heb de Russische basis taalcursus niet af kunnen maken.
Heb ook nog even bij een paar aanbieders voor je gekeken. O.a. Meranom en Chistopol. Maar zo snel niet gevonden, Dirk zal je wel informeren.
Lees net dat hij dat al gedaan heeft. Ben bang dat het een tijdelijke serie was. Zoeken op o.a. eBay he. Of Dirk een super bod doen.
Ja ik ben ook al de hele ochtend mee bezig geweest haha. Ach komt het komt het, en anders houd ik het bij mijn eigen Vostok.
Weekend = klussen in of rond het huis.
En met een Vostok benje onoverwinnelijk!
Pa: als die sturmanskie chrono’s doen me toch twijfelen of ik dat niet wil.
Het is de komandirskie 861653, volgens mij zijn deze al langere tijd niet meer leverbaar. Hier en daar duiken ze wel eens op, maar het is een minder populair model vermoed ik.
Inderdaad, type komandirski 861653. Zag haar 2019 in een hoekje van de vitrine als winkeldochter in de Novosibirsk-se winkel liggen en gekocht. Later niet meer gezien. Ondanks de wat zware kast ligt ze lekker om de pols.
Staat nu een late te koop in het blauwe voor wie interesse heeft. Heb er zelf absoluut geen belang bij hoor.
Wat romantisch, rond onze kerst in Moskou. Zal wel koud zijn geweest.
Bedankt voor de tip. Vind hem leuk met die "Sturmanskie "achtige kast, maar koop niks meer. (Denk ik)
Pfff , stom genoeg me papieren van me Poljot Strela weggegooid …
Mailtje gestuurd naar Julian en na 10 minuten mailtje terug met me bon !
Service van Julian is het echt Top .
p.s. vertalen wat google doet stelt niet veel voor , ik weet ongeveer wat ik wil schrijven maar moet dat met een omweg doen om Google in de luren te leggen …
Mooi dat je de papieren weer hebt. Toch belangrijk bij een nieuw horloge.
Echt schrok me rot , ik ben bezig geweest met weggooien van papieren i.v.m met verhuizen maar beetje te enthousiast geweest
Komt vaker voor denk ik!
Ha ha, leuk! Ik zei het al, jong begonnen. Geen datum er bij?
1998 op 23 jarige leeftijd .