Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Dat is in ieder geval gelukt :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Mijn advies, laat een mooi klassiek horloge in zijn waarde. Mooie klassieke band dus. Als voorbeeld een Omega van mij. ( excuus kameraden :wink:) . Mooie hagedis bijvoorbeeld, kleur aan te passen bij stalen kast van de Srela.

12 likes

Prachtig horloge , heerlijke patina maar bandje is niet vintage en wat mij betreft no go .Een klassiek bandje past hier het best bij zonder touwtjes bij de lugs .

3 likes

Daar doe ik dan aan mee, maar niet met het horloge :rofl:

Maar wel een Sekonda vandaag

13 likes

Ik vindt het juist wel weer een mooie combi. :+1: Is dat rogge leer :thinking:

3 likes

Yep, stingray. Blijf altijd schuiven met bandjes… zit in de categorie 100+ klokjes, dus zit vast wel ergens nog een combi die wellicht beter is.

3 likes

Had deze er ooit opzitten.

11 likes

Beter. :grin:

Zou toch bruin/amber doen. Ivm patina en 'goud" achtige wijzers. ??

4 likes

Prachtige Seamaster! Heb op dit moment deze Seamaster voor nieuw glas en beurt bij de horlogemaker liggen.

7 likes

Kun je de krassen er niet uit polijsten bij het glas?

1 like

Before and after

12 likes

Nope, al geprobeerd met polyWatch. Ik heb liever een nieuwe. Is het bij deze meer dan waard…!

3 likes

Band an sich zou nog wel kunnen maar zonder zijstiksels. En als je contrasterend stiksel toepast dan zou ik richting de kleur van de wijzerplaat gaan.

Maar ik geef bij een vintage horloge sowieso de voorkeur aan een meer klassieke band.

4 likes

Ik vindt vintage stiksels altijd wel passen, mits ze inderdaad een beetje kleur matchen met de wijzers.

17 likes

Dank je! Die van jouw mag er ook zijn! Goed dat hij aandacht krijgt. Zo maken ze ze niet meer! :ok_hand:t2:

2 likes

Gekleurd stiksel ben ik zelf niet zo’n fan van maar het kan zeker bij die Okeah. De combinatie met de Vostok is top :+1:t3:

3 likes

Mee eens, ben ook best enthousiast over dit soort klassiek ogende banden.

Nu anderen ook heel even hun niet Russische pronkstukjes mogen tonen,…in het kader van klassieke banden mijn andere zelf geassembleerde en perlage aangebracht schatje. (Eenmalig hier)

9 likes

Mooie chronograph! Heel vet. Wat is de naam ?

1 like

image
Hij is door de controle van de douane in Ukraine , word omschreven als >
Випущено з митного контролю для подальшої доставки .
Via google vertaalt naar > Toegestaan ​​onder controle voor een nepbezorging .

Daarmee is alle ruimte om je fantasie op los te laten gaan :see_no_evil: :joy:

8 likes

Ze gaan een gecontroleerde nepbezorging doen? :thinking: :grin:

3 likes