Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Oh man ze zijn zo mooi! Super-elegante kast en 36mm maar door de smalle bezel lijken ze groter! Kolomwiel chronograaf erin, helemaal af!

Ik heb vandaag mijn zwarte om!

15 likes

Een molnija USSR pilot. Heb niet een referentie nummer gekregen. Ziet er oprecht heel vet uit, en een bijzondere toevoeging bij de collectie.

1 like

Is dit het type Neptunus 9370, ziet er mooi uit

1 like

21 likes

Dit is een Okeah :wink:

Dit is een heel mooi exemplaar Tom :heart_eyes:

Bij thuiskomst lag er een pakketje te wachten en daarin zat mijn allereerste Raketa. Ik heb lang getwijfeld vanwege het feit dat het om een quartz ging en daar heb ik normaal gesproken niet veel mee.

Alleen deze uitvoering vond ik interessant genoeg om mij daarover heen te zetten en op zoek te gaan naar dit horloge. Ik had een mooie gevonden en stond op het punt om de betaling te doen toen ik van @Raketa Huub een pm kreeg. Hij had toevallig een tweetal liggen en was bereidt om een aan mij te verkopen.
Huub heeft een nieuw batterijtje er in gestopt en een kleine duurtest gedaan om te kijken of het horloge nog een beetje fatsoenlijk de tijd bijhield.

Nou ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door deze Raketa. Een lekker smoelend horloge met een frisse bezel en een “asfalt” wijzerplaat. Er zit een achterkant op die volgens mij hetzelfde is als bij de Vostoks. Het bandje is nog zo’n lekker ouderwetse die makkelijk te verstellen is met een “schuifbaar” gedeelte er op. :grimacing:

Huub bedankt dat ik deze van jou mocht overnemen en ik zal hem met plezier dragen.

19 likes

желаю хорошей пятницы

13 likes

Goedemorgen allemaal. Fijne Vostokvrijdag.

10 likes

Incoming!! Ben benieuwd

Bedankt @BG1 voor het eeuwige geduld!

15 likes

Ook hier Vostok vrijdag… Maar dan lekker vintage!

12 likes

Deze is ook op weg
afbeelding

10 likes

Poljot Sturmanskie vandaag .

19 likes

Simpele Rus

15 likes

Fijne Vostok-vrijdag!

13 likes

Vrolijke Vostok Vrijdag iedereen!

15 likes

Ik kom er ff tussen met een Poljot :fist: :hammer_and_pick:

11 likes

Mooi exemplaar Bert.
Deze stond ook op mijn verlanglijstje. Ik zag hem een keer bij Julian. Hij had zelfs 2 kleuren van deze uitvoering, ook een witte meen ik. Toen kon ik niet kiezen, en twee was te gek, dus geen een. :grin:

2 likes

Dit was me eerste Rus , ik wist niet wat ik zag , wat een mooi horloge !
Nu ruim een jaar verder en nog 20 aankopen vind ik dit nog steeds een kanjer .
Deze ook gekocht in Duitsland met bon van de juwelier .

2 likes

10 likes