ziet er fraai uit! welk type is dit?
Geen Vostok maar Raketa🤫
Bandje toch maar even gewisseld. Staat mooier vind ik persoonlijk en draagt wat prettiger
Blijft mooi deze Bert👍
Prima combi Anno!
Heeft iemand hier al eens een moderne Raketa omgehad? Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit.
Ik vind de Big Zero Classic erg mooi. De wijzers zijn net iets te kort naar mijn smaak, maar dat is natuurlijk wel in lijn met de originele Big Zero. Daarnaast vermoed ik dat de moderne Big Zero ook wat te dik is, eenmaal om de pols. Jammer, want het is een leuke, outside the box optie, die volledig inhouse geproduceerd wordt.
Deze, gebaseerd op The Black Square, is ook heel erg gaaf, maar meteen uitverkocht en nu alleen als pre-order te bestellen.
Foto via Monochrome.
Ben er blij mee?? Soort van Drents?
“Bin der bliede mit”. Heb ik vaak horen zeggen in Assen.
Maar als je denkt of vindt dat de koop anders was afgesproken zou ik het eerst privé met Anno regelen.
Friese humor Jan, maar ik snap Rob helemaal
Tevreden over het horloge maar minder over de bandjes
Ok, verkeerd begrepen. Ik had de indruk dat hij van mening was een verkeerde band geleverd te hebben gekregen. Daarna was hij er, een soort van, blij mee?? Verwarrend.
Veel plezier er dan mee Rob!
Hier uit.
‘Maar nu wel met een “geen idee wat het is” zwarte band’
En hier uit.
'en niet de stalen ratelketting die er om zat. ’
Maar je kunt het ook anders interpreteren.
Zoals al gezegd, verkeerd begrepen, en veel plezier ermee.
Niks mis met een goede Wodka op zijn tijd! . Maar zoals Dirk al zei, het is door de schrijver wat mooier gemaakt met wat zwierige uithalen. En de cyrillische schrijf letters zijn zo wie zo al anders.
Ja dankzij @DirkT, ik kwam er ook niet uit.
Citaat van Dirk zijn antwoord
“Het is gewoon dat degene die schreef de letters mooier wilde maken. Letterlijke tekst is: Geschreven door: P.P. Nadobenko voor hoge prestaties van de commandant van de KVO-troepen. (Ik denk dat KVO een afkorting is voor het Kiev-se of misschien ook wel noord kaukasische militaire district) datum 13-08-1961.
Hopelijk geeft dit jullie meer duidelijkheid. Fijne dag vandaag!!”
Ha, dat is goed om te horen! Ja deze serie is erg leuk om te zien.
Veel plezier ermee in ieder geval; hij is op een goed adres