Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Mooi horloge ! :ok_hand:

1 like

Zeg dat wel! :+1:

1 like

Ben jij ook naar die Olympiade Russische taal geweest aan het Poesjkin instituut in Moskou? Ziet er interessant uit dat cursus programma!

Gaaf model !

Echt super perfect model Bert! En zeldzaam!

2 likes

Net exemplaar; koopje inderdaad! :sunglasses:

3 likes

Erg fraaie details op de dial! Dit fijne krulwerk zie je vaker bij de Russen, maar verder niet veel voor zover ik weet. Leuk!
Doet me denken aan traditioneel Siberisch houtsnijwerk aan woningen en zo. :ok_hand:t2:

2 likes

Respect Dirk! :muscle:t2:
Ik heb een jaar Russisch gedaan. Was erg leuk; juist ook de taalkundige kant, maar is dat is mijn afwijking :wink:
Ik heb ook Scandinavische talen gestudeerd aan de universiteit. Doe ik nu weinig mee, maar was tof om te doen en handig met vakanties! :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Wat een top deal! Prachtige no-nonsense Raketa. Gefeliciteerd. Waar vind je zulke juweeltjes??

2 likes

Thanks, heb hem gevonden op ebay!

2 likes

1 van de vele voorbeelden…
2 likes

Stefan heeft de truc met een ander bandje voor de Neptune al eens uitgevoerd, het bandje was altijd net te kort om comfortabel te dragen, maar nu heb ik links over.

12 likes

Gefeliciteerd Edgar! :clinking_glasses:

3 likes

Wouw, dat is super leuk. Scandinavische talen, dat is goed te weten. Wij hebben een al 12 jaar een gamla torp uit 1700 in Tiveden (tja geeft mij een beetje gevoel in Siberië te wonen) en komen daar dus heel vaak. Zweeds is echt heel moeilijk (respect man) maar dankzij mijn buurman lukt het steeds beter.

10 likes

Vandaag belangrijke traditionele feestdag in Rusland vandaag jongens!! Speciale zondag om elkaar te vergeven. Oef, voel te traantjes al komen.

afbeelding

5 likes

Ha ha. Heb niemand iets aangedaan voor zover ik weet! Leuk idee trouwens zo’n dag.

2 likes

Beetje off topic. Maar in kader van feestdagen. Hier nog de Russische hapjes dec 2019 in de taalcursus. We waren met 8 mensen meen ik. :slightly_smiling_face:

Plus een borrel eerder dat jaar. Toch wat horloges erin. :grin:

Krijg weer zin in “gewone” ontmoetingen en feestjes!

11 likes

En niet zo maar horloges! Er ligt ook gewoon een oversized scuba dude tussen. Meer horlogeliefhebbers tijdens de cursus?

2 likes

Ha ha, had niks met de cursus te maken. Was met Bas. :grin:

Onze lerares Ludmilla, wist trouwens meteen Pobeda te noemen, toen ik vertelde over mijn hobby. :slightly_smiling_face:

5 likes

Hahaha ik heb daar vlakbij, tussen Laxå en Finnerödja eens een klassieke Saab gekocht!
Rood eportkenteken erop en met een prachtige roadtrip door Zuid-Zweden de Saab naar Nederland gereden. Was een heerlijke actie! :sunglasses:

Dus ik ben wel jaloers op jouw buitenhuis in Zweden!

5 likes