En… weer on topic op deze Zim Zondag!
Is dat een Poljot Aeroflot?
Die vind ik ook steeds leuker en leuker.
Zo’n staatsexamen is wel een kroon op je werk, ( heb de site opgeslagen ik ga toch infomeren.)
nooit geweten zo leer je elke dag weer bij.
Dat ziet er goed uit.
Wat een mooie Poljot aeroflot heb jij daar Dirk
Man, je wilt niet weten hoe blij ik ermee ben. Deze gaat in de
categorie “nooit meer weg”. Спасибо за @Koppie
Ziet er ook echt als nieuw uit
Een bijzonder setje is onderweg naar mij:
Leuke ZIM met het originele doosje. Komt niet vaak voor, want hoewel alle Zims die de fabriek verlieten ook als Pobeda verkrijgbaar waren, heb ik toch de indruk dat er meer Pobeda doosjes zijn gemaakt. Deze is daarom erg leuk en ziet er in ieder geval nog goed uit! (en ik heb gewoon een zwak voor dit soort letters en logo’s. Vooral als het in reliëf is )
Horloge zelf krijgt in ieder geval een beurtje en een nieuwe/andere kroon, want dit model is niet origineel.
Heel mooi setje, en compleet met doosje! Die kroon heb je nog liggen?
Ja die heb ik nog uit een sloper, of misschien nog wel helemaal nieuw. Nadeel daarvan is dat ie dan soms te nieuw is voor het horloge. Te weinig patina, snap je
Snap ik. De tijd lost dat op.
Absoluut geluk. Het is zeker uniek dat dit setje bij elkaar is gebleven. Lekker typisch fout kleurtje Russisch plastiek, heerlijk. Dat is wel zo jammer van de Boctok’s. Zwarte plastiek doosjes zijn een beetje saai en de papieren Komandirskie doosje een beetje stijl onwaardig. Mooi horloge man, goed gevonden.
Mooie vondst , heel apart horloge , sjiek en toch ook casual .
Koffie, lunch, borrel meen ik mij te herinneren!
Man, wat is het leven saai nu!
Grappig
Ik heb ergens ook nog een raketa (helaas gerelumed) met het originele doosje.
Ik vind het altijd apart dat het soort plastic/kunststof wat gebruikt werd echt heel anders dan zoals je dat vandaag de dag tegen zou komen.
Misschien voor de wat ouderen hier heel vanzelfsprekend trouwens maar ik kende het niet echt
Mee eens Bas, ja borrel herinner ik me nog goed!
Maar de lunch was ook prima!
Herinner me het nog goed. Ben ik nu oud?
Ja
Dan is met je geheugen niks mis.
Dus valt dit ook wel mee