Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Ben blij met jou! :+1:

4 likes

Ik laat nog even mijn “old lady” zien, NATO staat haar ook wel. :blush:

11 likes

Ja hilarisch. Spotgoedkoop gemaakt. Dit is een prachtig voorbeeld van hoe beperkt de middelen waren in de Sovjetunie. Een groot contrast met de heroïsche ruimtevaart was het leven van Vladi Modaal, die het moest doen met dit soort armoedige gebruiksvoorwerpen. Sneu en mooi tegelijk, want je ziet dat het logo toch een zekere trots uitstraalt. :blush:

5 likes

Mooie diepe kleur! :ok_hand:t2:

4 likes

Dank! Ja bijzondere. Beetje zee groen.

3 likes

Dial bijna klaar :roll_eyes:
Nu nog wachten op de wijzers want die ben ik kwijt :drooling_face:

Komen dan in deze bad boy:

6 likes

Er heeft ooit een team hun uiterste best gedaan om het zo smetteloos mogelijk de fabriek uit te krijgen… :sweat_smile:

9 likes

Tsja, ik doe ook wel eens m’n best om het dan vervolgens door een ander weer verkloot te zien worden. Ik maak me daar niet zo druk om, Dmitry en z’n kameraden vast ook niet. Die rijdt er tenslotte zelf ook overheen met z’n auto en laat hem ‘’ per ongeluk’’ op straat vallen.

5 likes

Mogguh heren , mijn blauwe Scubadude vandaag :sweat_smile: :joy: :rofl:

9 likes

Ja maar dan zie je er geen krasje op zitten. Kijk filmpje maar eens terug. :grin:

Even praktisch, lopen de wijzers niet vast tegen de roest bulten? :thinking:

(Op zich zijn het mooie ruwe bruine roest bulten, soort van kunstvorm)

2 likes

Ik heb het een beetje op de gok gedaan. Heb de wijzers niet meer dus heb nog niet kunnen passen. De uurwijzer moet net langs de grote bult links draaien en die is het hoogst. De minuten en secondewijzer redden het wel. Alleen het middelste stukje zou nog een probleem kunnen zijn maar dat is iets lager.
Even afwachten dus.
Probeer hem morgen even met het uurwerk in de case te plaatsen en dan kan ik zien op de pijpen genoeg uitsteken.

3 likes

Beste mensen , ben nieuw beginnend bescheiden verzamelaar. En ben helemaal in de Russische sfeer momenteel :smiley: .Ik zie hier allemaal mooie dingen passeren , en heb al veel opgestoken . Zou zeggen hier mijn bescheiden eerste mod . Moest ik dingen niet volgens de regels doen laat mij AUB weten .

20 likes

Eigen foto lijkt mij, en eigen mod. :+1:
Mooie foto, en wat heb je zelf gedaan? Bezel en wijzers?
Welkom hier!

2 likes

Jazeker een eigen mod , een170 mod170963 met een bezel van Komandirskie.com .Die er super op past.
Ben dus weg van die sandwich dials in combinatie met die brede wijzers .
Nu nog op zoek naar een mooi leren strap om het af te maken .

4 likes

Mooi! Benieuwd naar de combi straks!

1 like

Bedankt , als ik eruit ben , show ik hem wel :laughing:

3 likes

Welkom @patfly , mooie mod . :ok_hand:

1 like

Mooi horloge!
Welkom bij de club en bereid je voor op een kleine verslaving :wink:

3 likes

Oké… Deze kon ik ook niet laten… Kom over een week binnen… M’n vriendin begint zich ondertussen echt zorgen te maken over de verslavende vormen die dit begint aan te nemen… :joy: :rofl: :joy: :rofl:

11 likes

Leuk zeg! Ziet er netjes uit en grappig model kast, die krab. (Die mist bij mij ook nog trouwens… :nerd_face:)

2 likes