Ik vond het model van de kast inderdaad echt leuk! Ook de blauwe Dial is niet bepaald gewoon…
Bedankt, de 170 case kan die bezel echt wel hebben. Vind hem zelfs beter in verhouding dan met de oreginele bezel.
Wel een heel aparte dial!
Die ziet er netjes uit!
Foutje is verwijderd
Vond het wel leuk! Kan de beste overkomen. Mooie duiker! En even wat reuring!
mijn vrouw heeft zich er maar bij neer gelegd, het neemt nog geen zeer ernstige vormen aan.
Wij hebben thuis een zakgeld regeling. Met aparte hobby rekening. (Mijn vrouw is van de kleding.) Werkt prima, geen discussies.
Het is bij mij begonnen toen ik een ORIS die al lang niet meer werkte en al lang in de schuif lag heb verkocht teller staat op 5 Russen en nog eentje onderweg… Op 2 maand… Is dat erg?
Ik heb in 2020 van februari tot het einde van dat jaar 21 exemplaren gekocht .
Ik dacht 6 is genoeg mooie houten box gekocht maar opeens had ik er 10 , nu heb ik een box waar er 20 in gaan . Allemaal Vostok en Poljot .
Dat zei ik nou ook tegen mijn vriendin… Het valt wel mee (nog wel)!
Denken in oplossingen! Hahaha! Toevallig gisteren ook maar een spaarpotje aangemaakt… Houdt het ook wat overzichtelijker!
Als je nu stopt is er niks aan de hand.
Daar ga je.
Je kent mijn verhaal al dacht ik. Ik had 1 doos voor 20.
Ik dacht mooi, automatisch een soort drempel. Ik had 22 horloges, en zou er 2 verkopen. Toen werd ik jarig en kocht mijn lieve vrouw een…
Nieuwe doos erbij van 20, want ze had gezien dat de oude vol was.
Ik ben helemaal mee alle begrip.
Nu stoppen? Heb het zwaar te pakken denk ik. Ben zelfs aan het rondkijken voor een amphibia 090 1967 'limited ed.
Laat me raden… Toen je zag dat haar kast vol zat met kleren heb je een nieuwe kast gekocht en in elkaar gezet? Zo hoor het!
Laat het zo zeggen, ik kan beter een kast voor haar kopen dan kleren. Want dan moet er zeker geruild worden. Zij trouwens ook geen horloges voor mij. Wat dat betreft hebben het verstandig geregeld.