Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Oei! :flushed: The heavy stuff!! :+1::+1:

2 likes

Het gaat de verkeerde kant uit zou ik zeggen :grimacing:

3 likes

Mooi zo in zwart. Dit model heb ik ook. Alleen met een blauwe dial zonder arabische nummers. Levert een mooie sunburst. Zijn prima afgewerkte horloges en de mijne loopt ook nauwkeurig. Je leest soms mindere verhalen over het Slava uurwerk maar heb er geen klagen over. Eigenlijk lees ik het wel, maar zie ik het nooit. Ondanks tevreden draag ik de mijne weinig en gaat ook een keer naar het blauwe gedeelte.

9 likes

Alsnog ook in blauw. :+1:
De keuze is gevallen op blauw, zwart gaat de deur uit. Bij interesse graag via PB.

12 likes

Dat doet me denken aan deze wijze les!

Wel een leuk Youtube-commentaar eronder: “I blame Gena the crocodile for my Russian ex’s terrible conflict resolution skills.”

Goed, horloges dan maar. Afgelopen dagen met veel plezier deze ouwe gymleraar om de pols :slight_smile:

10 likes

Vandaag mijn eerste Rus gekregen, zat al een tijdje op dit draadje mee te kijken en wilde wel eens zien wat je nu voor € 38,- uit Rusland krijgt! precies 2 weken na bestellen ligt ie op de mat. Met dank aan @StefaanVdV voor de site. Ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt, datum is wel een dingetje maar tot nu toe helemaal leuk!

13 likes

Heb deze ook, draag hem nog wekelijks, merk wel dat het opwinden best zwaar gaat vergeleken met mijn andere horloges. Maar het blijft een mooi exemplaar! :+1:t2:

3 likes

Prachtig, die kleurstelling had ik ook in gedachten maar op het laatste moment die met de blauwe boot genomen, veel plezier ermee!

9 likes

Ik vind die blauwe wel wat mooier maar deze is voor mij wel draagbaarder.

6 likes

Naast mooie mods maken kun je ook prima fotograferen. Gave plaat. Liefhebbers zoals jij kunnen we prima gebruiken hier. Welkom.

2 likes

Wat is dat toch met al die CCCP-en. Waarom willen er zoveel afscheid van nemen?

PS die van @James_T_Kirk is wel heel erg mooi.

10 likes

Is ’ ie ook wel, maar de klik is er niet, besteld en maar weer verkopen… :pensive:

3 likes

Bedankt voor de mooie complimenten. Het is een eer om iets te mogen bijdragen op dit forum :wink:

3 likes

Mooi zo met die sandwich dial en welkom hier in het русский gedeelte van het forum. :+1:

3 likes

Heb al weer een paar dagen deze Raketa om de pols en ik vindt het een heerlijk horloge. Hij houdt goed de tijd en hij heeft een goede gangreserve, o ja het is een quartz uurwerk :grimacing:.

Foto vanochtend genomen maar nu pas tijd om hem te posten :joy:

9 likes

En nu ga ik vloeken in de kerk. Ik heb eens een niet Russisch horloge aangeschaft, gewoon omdat ik hem leuk vindt :sweat_smile:

11 likes

Het is een mooie foto inderdaad! Ben benieuwd naar de andere :smiley:

3 likes

Lijkt me ook prima op de motor Anno. Mijn Amphibia kon ook heel goed tegen trillingen van mijn Kawasaki twin, maar een quartz misschien nog beter.

3 likes

Heel mooi horloge , geen datum en ook nog quartz en altijd klaar voor gebruik !
Dat noem ik een luxe ! :ok_hand:

3 likes

Tijd voor een wissel. Vandaag de serieus ogende militaire Sturmanskie.
Op orginele Poljotband.

16 likes