Mooi stuk, kende ik nog niet!
Buiten VOSTOK heb ik nog niet veel rondgekeken . Word blijkbaar tijd als ik deze beautys zie
Mag ik je deze website aanbevelen? Een prachtige verzameling en mooi gefotografeerd. Leuk voor een algemene indruk van Russische horloges.
Bedankt voor de supertip !
Snap ik. Nu ook prima, maar een lichter accent is ook mooi. Dial is, ook in het echt, een soort walnoot bruin?
Moeilijk te zeggen, een soort brons bruin.
Die banden zijn wel eens errug lang.
Leuk horloge!
Ik heb er wel eens een schakel tussenuit geslepen. Met de dremel. Heb ook slanke polsen. Maar heel gedoe. Plus buig tangetje om open te buigen. De modernere metalen banden zijn veel makkelijker in te korten inderdaad. Maar misschien wil je wel een heel andere band er op. Leer zou hem ook goed staan denk ik.
Nou, waar blijft de nieuwe topic?
Netjes!
Dit uurwerk is stuk handiger dan de standaard Vostok wat de datum beterft dan. Zo’n snelverzet zit ook op een vintage Omega van mij.
Ik moest zo een GMT Dial te pakken krijgen. De 960 SE, wel degelijk een upgrade naar de classic 960 toe. Bracelet is van betere kwaliteit en heb zelfs de indruk dat het binnenwerk ook een upgrade heeft gehad. Moet zeggen dit horloge draagt zeer aangenaam!
Snap ik! Mooi!
Met afstand een van de mooiste vostoks die ik heb gezien! Prachtig.